НЮЗРУМ

31.10.2014

Довіряти — не довіряти

Не дивно, що 83,5% повнолітніх українців одним з основних джерел новин про ситуацію в Україні називають українське телебачення. Але лише 22% українців повністю довіряють українському телебаченню, 59,5% — довіряють лише частково, 14% — взагалі не довіряють (4,5% не визначилися). Такі результати всеукраїнського опитування, проведеного Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) 9-19 жовтня. (Методом особистого інтерв’ю опитано 2025 респондентів, що мешкають у 110 населених пунктах усіх областей України, окрім Луганської області та АР Крим).

Стосовно російських телеканалів, то їх — за результатами дослідження — дивиться 38% повнолітніх українців. Для 21% саме російське ТБ є одним з основних джерел новин, а довіряють йому 31% українців. Варто зауважити, що глядачі російських каналів зосереджені переважно в Східному регіоні (з Донбасом). Там регулярно дивляться російські телеканали 19,3%, час від часу — 51,2%, не дивляться — 29,3%. Якщо розглядати схід без Донбасу, то регулярними глядачами російських каналів є лише 8,9%; тих, хто дивиться час від часу, — 33,3%, а 57,8% не дивляться російські канали взагалі.

Тріумф «Нюхача»

Виробник теле- та кінопродукції Film.ua Group продала права на вісім своїх проектів у 14 країн — такий результат участі компанії у каннському ринку аудіовізуального контенту MIPCOM 2014, що проходив у жовтні. Зокрема, права на серіал «Нюхач» продано в 11 країн. Телевізійні права на показ першого сезону було продано в Польщу (канали Puls TV), Фінляндію (YLE), Венесуелу, В’єтнам і Македонію. Другий сезон «Нюхача», зйомки якого ще тривають, зацікавив Францію (Pre-sale, було продано всі права), Естонію, Литву і Латвію, Болгарію та Японію (телевізійні права). Цей проект потрапив до списку найцікавішого контенту, представленого цього року в Каннах, за версією американського видання World Screen. Нині тривають переговори щодо продажу телевізійних прав на серіал на канали Туреччини, Німеччини, Італії, Іспанії, Мексики, Ісландії, Австралії, Греції, Португалії та Іспанії.

Телевізійні права на фільми «Вангелія» та «Син батька народів» було продано в Македонію, а телевізійні права на третій сезон мультсеріалу «Ескімоска» придбали канали в Індонезії та Шрі-Ланці. Повні пакети прав, у тому числі дистрибуторські, на фільми «Метелики», «Янголи війни», «Бомбер» та «Полювання на Вервольфа» продано в Італію.

  • Сашко Лірник: Казку пропускаю через себе...

    Хто не знає Сашка Лірника? Виявляється, є такі. Та з кожним новим днем незнайків стає все менше: то книга з Лірниковими казками до рук потрапить, то диск хтось перепише й дасть послухати, то на телебаченні Лірникову вечірню казочку тато з мамою увімкнуть. Казкар постійно спілкується з читачами, слухачами й глядачами, їздить з волонтерською місією на Донбас, а також за кордон, до українців діаспори. >>

  • Розкадровані мандри

    Професійна мандрівниця Ольга Котлицька цього тижня у Києві збирає друзів, щоб нагадати: телепроекту про подорожі, автором і ведучою якого вона є, уже 20. Спочатку був «На перший погляд», потім він трансформувався у «Не перший погляд». >>

  • Сміятися з леді-боса

    Навіть якщо комедії не ваш улюблений кіножанр, варто подивитися на неперевершений талант однієї з найсмішніших сучасних коміків — американської акторки Меліси Маккарті у новій стрічці «Леді бос», що цього тижня виходить у прокат в Україні. >>

  • «За мною там Непал, Гімалаї сумують»

    Телеведучий Дмитро Комаров на каналі «1+1» показав Камбоджу, Індію, Кубу, Болівію та інші країни такими, як ніхто не здогадувався. Він «вивертає» світ і показує його з вражаючих сторін. У кабінеті Дмитра в офісі «Плюсів», де ми ведемо розмову, ніби зібрані шматочки екзотичних країн, у деталях. >>

  • У новинах немає змоги «погратися»

    Упродовж останніх років вибагливі телеглядачі, які цінують свій час, усе частіше відмовляються від перегляду ефірів так званих великих каналів, де навіть у новиннєвих блоках орієнтуються на «інформацію розваг» — інфотеймент. >>

  • Провокатори з мікрофонами

    У Донецьк прибула група з 20 представників російських ЗМІ, перед якими поставлено завдання «фіксації обстрілів мирного населення українськими військовими», а також «консультацій» з організації провокацій, — повідомили в групі «Інформаційний спротив». >>