Рекламна пауза

Рекламна пауза

Після ухвалення у червні законопроекту № 0940,  яким змінено норми Закону «Про рекламу», уже на початку жовтня — саме тоді мають запрацювати нововведення — телеглядачі будуть дивитися по-іншому структуровані рекламні блоки. Цей норматив — один із тих, за які депутати мали проголосувати, щоб синхронізувати українські норми з єропейськими, конкретно, привести у відповідність до Європейської конвенції про транскордонне телебачення.

«Останній москаль» шукає компанію

«Останній москаль» шукає компанію

Тільки затяті оптимісти могли плекати надії, що «круглий стіл» «Розвиток національного теле- та кіновиробництва в Україні: які заходи повинна вжити держава для його підтримки?» збере представників усіх телегруп , які ретранслюють для масового глядача фільми і серіали.

НЬЮЗРУМ

НЬЮЗРУМ

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44

Всі статті рубрики