Порівняльна категорія
Віднедавна у чоловічої збірної України з волейболу — новий головний тренер. >>
«Міцубісі» під українським прапором вражає «життєздатністю». (Фото з сайту Dakar.net.ua.)
Своєрідне дежа вю пережив на восьмому етапі «Дакара» екіпаж українського пілота Вадима Нестерчука й російського штурмана Костянтина Мещерякова. Як і на минулому елітному ралі–рейді, їхній позашляховик «Міцубісі» опинився на межі сходження з дистанції на тому ж етапі — восьмому — і практично в тому ж самому місці — чилійській пустелі Атакама. Але якщо торік проблеми з двигуном ліквідувати не вдалося, то нині українська команда Sixt Ukraine таки дісталася з Антофагасти через піщані бархани до шахтарського містечка Копіапо. Аби приїхати на бівуак поблизу шахтарського поселення біля підніжжя Анд, довелося приборкувати вередливе зчеплення і редуктор переднього приводу.
Щоправда, через це наші набагато відстали. На контрольних позначках вони програвали лідерам більш як шість годин, а на фініш восьмого етапу приїхали у вівторок удень, коли більшість екіпажів уже збиралися їхати дев’ятий відрізок. Схоже, навіть організатори не очікували від автівки під номером 380 такого подвигу, тож до вчорашнього вечора за київським часом не встигли нарахувати штраф за нічні поневіряння — на офіційному сайті «Дакара» української команди не було ані в генеральній класифікації, ані в списку тих, хто зійшов.
Аби підтвердити спроможність продовжувати гонку, Sixt Ukraine учора зранку за київським часом успішно подолала дев’ятий етап (56–те місце), хоча виходити на нього довелося практично без відпочинку після пригод у попередній день. На щастя, дев’ята ділянка — навколо Копіапо — виявилася порівняно короткою (235 км) і нескладною. А вже вчора ввечері Нестерчук виїхав на десятий етап протяжністю 700 км. Дорога до аргентинського Чілесіто в умовах спеки мала дуже підступні відрізки, які могли стати останніми на цій гонці для багатьох учасників.
У генеральній класифікації позашляховиків боротьба за перемогу точиться між двома «Фольксвагенами»: катарець Аль–Аттія випереджає іспанця Сайнса всього на 3 хвилини 18 секунд.
Також залишається в обоймі й другий українець на «Дакарі». У класі мотоциклістів Вадим Притуляк на «Хонді» сповідує принцип «тихіше їдеш — далі будеш». 43–річний відчайдух, який торік припинив боротьбу на десятому відрізку, цього року вийшов на аналогічний етап 92–м у загальному заліку (зі ста мотоциклістів). Позавчора Притуляк фінішував на 97–му місці.
Серед «двоколісних» лідирує іспанець Кома, на вісім хвилин випереджаючи француза Деспре і аж на п’ять із половиною годин — Притуляка.
Змагання серед вантажівок фактично перетворилося на суперечку трьох КАМазів — росіян Кабірова, Чагіна й Ніколаєва, які йдуть один за одним із невеликим відривом. На четвертому місці — значно бідніша за командним бюджетом, але вперта чеська «Татра» Алеша Лопрайса.
Найменше екіпажів, 16, залишилося серед квадроциклів. На радість місцевій публіці впевнено лідирує тут аргентинець Патронеллі.
Віднедавна у чоловічої збірної України з волейболу — новий головний тренер. >>
Щороку, навесні, вітчизняні футбольні фанати пригадують тріумфальні успіхи київського «Динамо» у двох фіналах Кубка володарів кубків (1975 та 1986 років) та матчі за Суперкубок УЄФА-1975. >>
Рік тому на чемпіонаті світу в третьому за силою дивізіоні — 1B — українські хокеїсти були дуже близькими до підвищення у класі: >>
Футбольний чемпіонат України перебуває на фінішній прямій. >>
Заслужений майстер спорту України, дворазовий чемпіон Європи, учасник Олімпійських ігор Олександр Пєлєшенко героїчно поліг у бою з російськими загарбниками 6 травня. >>
У матчі за третє місце наші рапіристки Аліна Полозюк, Ольга Сопіт, Катерина Буденко та Дарія Миронюк перемогли жіночу збірну Південної Кореї. >>