Зоряне «обличчя»

10.06.2010
Зоряне «обличчя»

Голлівудська зірка Наталі Портман зробила собі непоганий подарунок до 29–річчя, яке відзначала вчора: підписала контракт на зйомки в рекламній кампанії одного з найпрестижніших брендів світу. Наталі стане «обличчям» парфумерно–косметичної продукції компанії «Крістіан Діор», долучившись до когорти таких іменитих своїх колег, як Шерон Стоун, Шарліз Терон, Моніка Белуччі, Маріон Котійяр, Джуд Лоу, Ален Делон, що також у різний час представляли цю марку. Який саме аромат рекламуватиме Портман, наразі не повідомляється.

Для американки єврейського походження, яка стала знаменитою ще в 12–річному віці — після виходу на екрани фільму «Леон», це перший такий досвід. Звісно, Наталі й раніше «світилася» в рекламних кампаніях, але саме косметику репрезентуватиме вперше. Щоправда, колись давно її обличчя промайнуло в рекламі шампуню, але вона була розрахована тільки на Японію, та й сама зірка «Зоряних воєн» навряд чи про той випадок пам’ятає.

Суму контракту тримають у суворій таємниці, але можна не сумніватися, що вона обчислюється щонайменше шестизначною цифрою. А поки що Наталі весь час віддає своїй основній роботі. Зараз актриса знімається паралельно в чотирьох стрічках, прем’єри яких заплановано на наступний рік, і вже готується до п’ятої: фільму «Важливі артефакти», в якому, як очікується, компанію їй складе Бред Пітт. Режисуватиме картину, дія якої розгортатиметься навколо аукціонного каталогу особистих речей колись закоханих одне в одного фотографа Гарольда і кулінарної оглядачки Ленор, буде Грег Моттола, відомий за фільмом «Суперперці».