13 температурних рекордів: у Києві квітень був найтеплішим за останні 144 роки
У Києві цьогорічний квітень був рекордно теплим та вологим. >>
Шанувальники пісенного таланту Мадонни незабаром зможуть оцінити і її дизайнерське обдарування. Поп–королева нарешті запустила давно обіцяну модну лінію — одяг, аксесуари, спідню білизну і взуття. Власне, це могло статися й раніше, але Мадж ніяк не могла придумати, як усе це добро назвати. Мовляв, «Мадонна» — банально, треба придумати щось оригінальніше.
І придумала. Бренд називатиметься MG Icon. Друга літера в абревіатурі — від імені давнього менеджера і друга зірки Гая Озірі, оскільки лінія одягу в них із Мадонною Луїзою Веронікою Чикконе спільна.
Безпосередньо виробництвом одягу і аксесуарів від поп–королеви займеться компанія «Айконікс». «Ідея об’єднати сили з чудовими фахівцями цієї компанії мене неймовірно надихає, — зізналася Мадж. — З нетерпінням чекаю можливості попрацювати з керівником «Айконікс» Нілом Коулом та його командою, щоб втілити в життя моє бачення й ідеї.
Перші товари під маркою MG Icon надійдуть у продаж у серпні — це буде молодіжна колекція «Матіріел гьорл», речі з якої можна буде придбати лише в магазинах Macy’s. Вартість обіцяють дуже прийнятну — від 12 до 40 доларів. А з наступного року до лінії продукції від Мадонни додадуть іще парфумерію і косметику.
У Києві цьогорічний квітень був рекордно теплим та вологим. >>
Вперше в історії Міністерство закордонних справ України створило з використанням технологій штучного інтелекту цифрову особу, яка офіційно коментуватиме консульську інформацію для ЗМІ. >>
Як же важко мовчати, коли тебе не питають. >>
Букінгемський палац практично ніколи не звертає увагу на чутки про членів королівської сім’ї. >>
Причина: звинувачення в сексуальних домаганнях по відношенню до двох членкинь знімальних команд. >>
На аукціоні, за рекордні £1,175 мільйона ($1,485 мільйона,), продали золотий годинник найбагатшого пасажира на борту «Титаніка» Джона Джейкоба Астора IV. >>