13 температурних рекордів: у Києві квітень був найтеплішим за останні 144 роки
У Києві цьогорічний квітень був рекордно теплим та вологим. >>
Курйозом обернулося бажання керівників латвійської столиці якнайширше розрекламувати своє місто для іноземних туристів. Усе вирішив один–єдиний звук в одному англійському слові. І ця орфографічна помилка змінила значення рекламного гасла на протилежне. Потрібно було: Easy to go, hard to leave («Легко приїхати [в Ригу] — важко покинути», а вийшло: Easy to go, hard to live («Легко приїхати — важко жити»).
Тепер ризькі рекламісти називають помилку «друкарською», але очевидно, що йдеться про погане знання авторами письмової англійської мови.
Деякі латиші назвали помилкове гасло «обмовкою за Фрейдом», адже через фінансову кризу умови життя в країні справді значно погіршилися: латвійська економіка скоротилася майже на 20 відсотків, це призвело до масового безробіття та зменшення витрат на соціальні потреби.
Як повідомляє газета «Аустріан таймс», маркетингова кампанія вартістю 500 тисяч євро і тривалістю п’ять тижнів розрахована на туристів з інших країн Балтії, Скандинавії, Німеччини, Росії тощо; вона має початися 23 листопада. Тепер організаторам потрібно переробляти всі випущені плакати та оригінал–макети.
До речі, креатив у рижан досить своєрідний і без урахування орфографічних помилок. «Фішкою» кампанії є «живе» серце, що має руки й ноги та одне велике око. Ця страшилка позує поруч із різними архітектурними пам’ятками або іншими символами Латвії. До таких, зокрема, відноситься дебела жінка в давньогерманському вбранні й шоломі з рогами. А ще Ригу подають як батьківщину різдвяної ялинки — ця традиція зародилася нібито саме в латвійській столиці 499 років тому.
У Києві цьогорічний квітень був рекордно теплим та вологим. >>
Вперше в історії Міністерство закордонних справ України створило з використанням технологій штучного інтелекту цифрову особу, яка офіційно коментуватиме консульську інформацію для ЗМІ. >>
Як же важко мовчати, коли тебе не питають. >>
Букінгемський палац практично ніколи не звертає увагу на чутки про членів королівської сім’ї. >>
Причина: звинувачення в сексуальних домаганнях по відношенню до двох членкинь знімальних команд. >>
На аукціоні, за рекордні £1,175 мільйона ($1,485 мільйона,), продали золотий годинник найбагатшого пасажира на борту «Титаніка» Джона Джейкоба Астора IV. >>