Незалежність у небі

Незалежність у небі

На Державному підприємстві Міністерства оборони України «Луганський авіаремонтний завод» (ЛАРЗ)освоїли капітальний ремонт головних вертолітних редукторів ВР–24, ВР–8А та ВР–14. Ця, на перший погляд, вузькоспеціалізована і рутинна новина насправді значуща для українського війська і зброярів і водночас показова для України. Нашій державі, вочевидь, не до власного війська, отож грошей на нову авіаційну техніку у Збройних силах не очікують щонайменше у найближчі роки. Тож єдина можливість збереження боєздатності в повітрі — ремонт і оновлення тих машин, які дісталися Україні у спадок від СРСР, а ремонтувати їх часто доводиться на заводах Росії, що узалежнює нашу обороноздатність від сусіда, відносини з яким останнім часом далеко не однозначні. Отже, здобуток луганських авіаційників можна вважати справжнім подарунком до 18–річчя Української держави: вони замкнули цикл капітального ремонту вертольотів родини «Мі», практично всіх, які стоять на озброєнні ЗСУ, відтепер їх ремонтуватимуть лише в Україні, держава платитиме власним робітникам, а сам «Луганський авіаремонтний» тепер може поборотися з росіянами за світові ринки.

Африці — наші крила

Африці — наші крила

Україна та Лівія планують спільно будувати малогабаритні літаки, пристосовані для африканських країн. Таку можливість обговорила українська делегація керівників авіапромисловості з представниками лівійського інвестиційного фонду та керівництвом авіаційної галузі Лівії, передає УНІАН.

З миру по нитці — Україні кордон

З миру по нитці — Україні кордон

Посилена опіка Заходу над українськими вартовими кордону зрозуміла, адже левова частка нелегальних мігрантів із країн Азії проходить і потрапляє до ситого «єврораю» саме з території нашої країни. Європейці з американцями зацікавлені, аби таких людей «відфільтровували» на території України, або вони узагалі туди не потрапляли. Інтерес зрозумілий, але чому б вітчизняним прикордонникам у часи кризи з нього не скористатися? Минулого року започатковано спільний проект міжнародної технічної допомоги «BOMUK–4 — Посилення прикордонного менеджменту: постачання спеціального обладнання для Державної прикордонної служби України». У межах цього проекту минулого тижня за участю Президента України Віктора Ющенка та голови Представництва Єврокомісії в Україні, посла Жозе Мануеля Пінту Тейшейри Державній прикордонній службі України надано 24 мобільні комплекси тепловізійного спостереження за кордоном на базі автомобіля «Фольксваген».

Всі статті рубрики