Кіно, шампанське, мрії

28.03.2009
Кіно, шампанське, мрії

Йоханссон надалі зароблятиме на двох рекламних контрактах одразу.

Голлівудських зірок часто запрошують стати «обличчям» якоїсь продукції — парфумів, косметики, одягу, ювелірних прикрас тощо. Дехто, як, наприклад, Джордж Клуні зі своїм «Мартіні», рекламує алкоголь. А от такий підходящий для асоціацій із «фабрикою мрій» продукт, як шампанське, досі не був пов’язаний із жодною кінозіркою. Та віднедавна своє кіношне «обличчя» має й знаменитий бренд елітного шампанського Mo?t & Chandon. Компанія вирішила запросити на цю роль одну з найпопулярніших молодих актрис, білявку (щоправда, днями вона перефарбувалася в каштановий) Скарлетт Йоханссон.

«Те, що представляти нашу компанію ми обрали саме Скарлетт, цілком природно, — наголошує президент Mo?t & Chandon Фредерік Куменаль. — Адже вона, як і шампанське Mo?t, здатна занурити людей у казковий світ і надихнути їх на мрії».

Міжнародну рекламну кампанію із зображенням Йоханссон компанія запускає у квітні. За словами пана Куменаля, фотографії та інші матеріали, в яких шампанське Mo?t і Скарлетт «ототожнюють із неповторною атмосферою свята й урочистості», покликані ще більше закріпити репутацію цього напою як «шампанського для світу кіно». Хоча куди вже більше, адже й зараз без Mo?t принаймні на Заході не обходиться, здається, жодна урочиста подія, пов’язана з кінематографом.

Щодо самої Скарлетт, то вона не приховує свого задоволення. «Мені випала велика честь увійти в історію Mo?t & Chandon як перша знаменитість, яка стала «обличчям» шампанського», — тішиться 24–річна зірка «Труднощів перекладу». Хоча насправді у тому, що Mo?t & Chandon представлятиме саме вона, немає нічого дивного. Адже 22 роки тому ця компанія злилася з компанією «Луї Віттон», сумки й одяг якої Скарлетт рекламує ще з минулого року.