Глевкуватий благодійний «млинець»

13.12.2008
Глевкуватий благодійний «млинець»

Малюнок Володимира СОЛОНЬКА.

У найбільш густозаселеній області нашої держави, Донеччині, так само густо й багатодітних сімей — більше 10 тисяч. Частина з них є малозабезпеченими і потребує постійної допомоги та підтримки. Так само як потребують їх дитячі будинки та інтернати, під дахом яких виховуються діти–сироти. Свого часу завдяки ініціативі Президента України Віктора Ющенка в області вдалося «умовити» представників тутешнього так званого великого бізнесу, які взяли під свою постійну опіку понад два десятки сімей, де більше десяти дітей. А в нинішньому році засновано обласний фонд «Краса Донбасу», головною метою діяльності якого стало надання допомоги малозабезпеченим багатодітним сім’ям та дітям–сиротам. І наприкінці року згаданий фонд узявся провести благодійний бал, кошти від якого вирішили перерахувати тим же багатодітним сім’ям та знедоленим дітям.

Окрім «Краси Донбасу», в підготовці заходу також узяли активну участь Управління у справах сім’ї та молоді Донецької облдержадміністрації, розважальний парк «Городок», модельне агентство Device, курортний комплекс «Ріксос–Прикарпаття», торговельна марка «Кримсект», а також місцевий готель «Атлас», де й відбувалася благодійна акція. Невеличкий концерт та демонстрація мод виявилися своєрідним «розігрівом» перед благодійним аукціоном, на якому представили близько двох десятків лотів. Зокрема, пропонували купити картини художниці Валентини Беро, художні фотографії від модельного агентства Dеvice, стильні чоловічі аксесуари та професійно підібрані набори вишуканої косметики.

Після демонстрації найпершого лоту — ексклюзивної іграшки «Ведмежа», вартістю 3,5 тисячі гривень, — потенційні покупці, «спонсори» багатодітних сімей, немов води в рот понабирали. Даремно ведуча нагадувала про гарний подарунок комусь із дітей до дня святого Миколая чи Нового року та про те, що гроші від продажу збираються для знедолених донецьких дітлахів. Так само вперто проігнорували запрошені на аукціон заможні донеччани й інші лоти — картини, вартістю дві тисячі гривень. Хоча ні — один раз давноочікуване «Продано!» таки прозвучало. А про якісь торги при цьому, звісно, не йшлося. Досить мляво реагували місцеві багатії й на інші лоти, вартістю 750 та 500 гривень. Отож двоє покупців лотів по 750 гривень на загальному тлі «економних» земляків виглядали фактично «білими воронами».

Словом, з усіх дев’ятнадцяти лотів удалося продати... аж три. Сума виручки — 3,5 тисячі гривень. Опісля найбільш активним учасникам підготовки до благодійного заходу ще вручили подарунки й запросили на фуршет, де щедро почастували «Шампанським» та різноманітними закусками, заморськими фруктами й солодощами, що навіть не снилися знедоленим дітлахам, допомогти яким збиралися. Поївши, донецькі заможні дами, обвішані золотими прикрасами, як новорічні ялинки, у супроводі кавалерів вийшли до шикарних іномарок, що подавалися просто до входу, й помчали в ніч. Не виключено, з почуттям виконаного обов’язку від участі в благодійній акції подалися трохи відпочити й «розслабитися» в нічному клубі чи казино.

Благодійний бал його організатори надалі планують проводити щороку. І, не виключено, вже в році наступному внесуть у підготовку заходу серйозні корективи. По–перше, запрошуватимуть тільки тих земляків, які й справді здатні простягти руку з грішми знедоленим дітям. А по–друге, може, ризикнуть зекономити на тому ж фуршеті. Бо витрати на нього в кілька разів більші, ніж ота сума, яку протягом вечора ледве–ледве випрохали в заможних учасників благодійної акції.