На «розігріві» у Бонда

18.10.2008

30–секундний відеоролик «Зустрінемось у Львові!», розрахований на приваблення мешканців України до відвідин міста, відтепер «крутитимуть» на телеканалах, у кінотеатрах та в міському транспорті. Як повідомляє керівник відділу промоції Львівської міськради Ксенія Курилишин, промоційна кампанія стартує 17 жовтня. Від цього дня протягом місяця ролик про Львів транслюватиме телебачення (зокрема 5 та 24 канали. — Авт.) та мережі кінотеатрів обласних центрів України перед блокбастером «Мадагаскар» — фільму про пригоди Джеймса Бонда.

Головним кіногероєм ролика став колоритний львовознавець Петро Радковець, якого досі можна було побачити в рекламних роликах пива. «Львів має багату історію, яка потребує популяризації, — зазначив у коментарі «УМ» пан Петро. — Тема сюжету нашого ролика — зв’язок сучасного Львова з минулим. Зранку я вдома у старовинному Львові підкручую кінчики вусів, проходжу крізь зеркало і опиняюсь у вже сучасному місті. На Ратуші запалюється світло, я сиджу в кав’ярні і п’ю з братом каву. Згодом крізь зеркало знову вертаюсь в минуле».

Ініціатор проекту — Львівська міська рада — сподівається на великий успіх промоційної кампанії, яка обійшлася бюджету в 195 тисяч гривень. Згодом чиновники планують створити й іноземну версію ролика.