Два мільйони за рекорд

24.07.2008
Два мільйони за рекорд

Скупа Авріл Лавінь.

Канадська співачка Авріл Лавінь у свої 23 роки вже досягла неабияких висот. Її альбоми розходяться мільйонними тиражами, у неї величезна кількість шанувальників в усьому світі і, звісно, грошей. Однак, судячи з останніх новин, рок–зірка ніколи не відмовиться від зайвого прибутку. А деякі американські таблоїди називають не інакше як скупістю наміри Авріл «видоїти» два мільйони доларів із безкоштовного інтернет–сервісу YouTube.

Почалося все з того, що відеокліп співачки на пісню Girlfriend став безумовним лідером за кількістю переглядів на сайті Youtube.com. Його переглянули 93 мільйони разів. Попередній рекордсмен, ролик «Еволюція танцю», може похвалитися значно скромнішим результатом — 40 мільйонів «кліків». І тепер Авріл вважає, що керівництво найпопулярнішого у всесвітній мережі відеохостингу заборгувало їй два мільйони «зелених». Саме стільки, заявив директор співачки, сайт має відрахувати як відсоток із реклами, розміщеної на сторінці з відеокліпом канадської зірки. Цю цифру менеджмент Авріл вирахував із середньої вартості реклами за весь час демонстрації кліпу.

Адміністрацію YouTube, яка надає можливість будь–якому користувачеві безкоштовно розмістити будь–який відеофрагмент, такі вимоги обурюють. Більше того, технічна служба відеохостингу вже встановила, що голоси за кліп Авріл «накручувалися» в тому числі й за допомогою ботів — нескладних «роботів», які додавали до реальних фанів співачки по 20—25 тисяч «штучних» переглядів на день. Наразі точно доведене існування тільки одного такого бота, але цього може бути достатньо для вилучення кліпу з відеохостингу й ануляції його показників.