«Рибачки» на подіумі, скелети на бігбордах

27.09.2007
«Рибачки» на подіумі, скелети на бігбордах

Модель від Дольче і Габбана. (Фото Рейтер.)

Міланський тиждень моди сезону весна–літо–2008 почався нелогічно. Показувати колекцію Джорджіо Армані в перший же день — усе одно, що подавати десерт на початку обіду, вважають провідні модні оглядачі. Однак це, звісно, анітрохи не применшило задоволення від перегляду нових модних «рецептів» від 73–річного маестро.

Цього разу Армані надихала південна Сицилія — кутюр’є провів там літо. Оскільки населення острова — не лише мафіозі, а насамперед рибалки, основну тему нової колекції Армані підказали саме вони. Наступного теплого сезону Джорджіо пропонує жінкам носити сукні із сіточки під рибальську, косинки «а ля рибачка», просторі спідниці й штани до колін. Але вечірні туалети від Армані, як завжди, елегантні й вишукані. При цьому дизайнер радить одягати їх не лише з традиційними туфлями на високих підборах, а й із мотузяними сандалями на геть пласкій підошві.

Ще однією новинкою став мобільний телефон під маркою Армані, який дизайнер розробив спільно з фірмою «Самсунг». Стильний апарат надійде у продаж із листопада, а наступного року Армані планує випускати під своїм іменем ще й плазмові телевізори.

Доменіко Дольче і Стефано Габбана також презентували свою колекцію у понеділок. Дизайнерський тандем, який обожнюють чимало провідних зірок шоу–бізнесу, цього разу вирішив похуліганити. У весняно–літніх пропозиціях від Dolce&Gabbana перемішалися найрізноманітніші стилі й тканини. За словами двох кутюр’є, своє натхнення вони черпали з рок–фестивалю у Глостонберрі — ось чому їхня колекція рясніє «хіпарськими» прикидами. Але не без оригінальності: діряві джинси із широкими холошами та легкі шкіряні сандалі Дольче і Габбана радять носити із сексуальними шовковими блузами і широкими сукнями–кльош.

Шанувальники моди, які з’їхалися до Мілана, оцінюють ще чимало показів, зокрема, від таких відомих брендів, як «Прада», «Гуччі», «Каваллі», «Фенді» і, звісно, «Версаче». Але увага в «другій модній столиці світу» прикута не лише до подіуму. Великий резонанс викликала соціальна рекламна кампанія італійської марки одягу «Ноліта». «Ні анорексії» — написано на великих бігбордах із зображенням оголеної манекенниці Ізабель Каро. 27–річна француженка вже 15 років змагається з відразою до їжі, викликаною маніакальним прагненням схуднути. Тепер дівчина важить 31 кг, хворіє на псоріаз і дуже страждає. Тому й вирішила на власному прикладі показати дівчатам, до чого призводить прагнення відповідати найжорсткішим стандартам модельної фігури.

До речі, від розладів харчування — анорексії та булімії — тільки в Італії потерпають понад два мільйони людей.