ПРИКОЛИ про дачу
Як же важко мовчати, коли тебе не питають. >>
З першого липня найбільш людну площу в центрі Нью-Йорка Таймс-сквер заповнила маса оголених сідниць. Як повідомляє «Кореспондент», глянцеві «п'яті точки» стали основою нової великої реклами, яку розмістила фiрма-виробник унітазів та іншого туалетного приладдя.
Японська фірма «Тото Уошлет» викупила величезну площу на фронтонi iсторичного будинку під рекламу - плакат, на якому будуть зображені філейні частини, займатиме по два поверхи на трьох стінах. Завоювавши визнання своєї продукції у багатьох східних та європейських країнах, «Тото Уошлет» сподівається тепер прищепити любов до туалетного начиння і населенню США. Тож виробники вважають, що цікава картинка з «позитивним настроєм» спонукатиме американців купувати унітази та біде саме цієї марки.
Власне, американцям наочно продемонструють, яка частина людського тіла потребує найбільшої турботи. А ще - покажуть, чим «п'ята точка» може віддячити своєму власникові за турботу і дбайливе ставлення! Як? Дуже просто! Гігантські сідниці не просто звисока «позиратимуть» на перехожих, а й привітно «всміхатимуться» людям. Мовляв, японські унітази навіть дупу веселять...
Як же важко мовчати, коли тебе не питають. >>
Букінгемський палац практично ніколи не звертає увагу на чутки про членів королівської сім’ї. >>
Причина: звинувачення в сексуальних домаганнях по відношенню до двох членкинь знімальних команд. >>
На аукціоні, за рекордні £1,175 мільйона ($1,485 мільйона,), продали золотий годинник найбагатшого пасажира на борту «Титаніка» Джона Джейкоба Астора IV. >>
Відсьогодні в обіг введено пам’ятну монету "Чорнобиль. Відродження. Лелека чорний" – Нацбанк присвятив її до 38-ї річниці Чорнобильської катастрофи. >>
Дослідники у Всесвітній день пінгвінів показали, які види мешкають у районі української наукової станції «Академік Вернадський» в Антарктиді. >>