Головне — не забути квитки на піаніно

21.06.2007
Головне — не забути квитки на піаніно

Спортивнi дiвчата все одно вiддають перевагу сексуальним бiкiнi, а не модним ретро-плавкам. (Фото Володимира СТАДНIКА.)

Дружити з сонцем треба в мiру

      У сьогоднішньому «Гаманці» ми поговоримо про особливості вибору, ціни та моду на купальні костюми, пляжне взуття, капелюхи і безліч інших дрібниць, без яких неможливо уявити повноцінного літнього відпочинку.

Усе нове — добре забуте старе

      Якщо існує мода на нижню білизну, то на пляжний костюм і поготів. Цього літа в моді купальники в стилі ретро, які повністю прикривають не лише сідниці, а й частину стегна. Причому ретро пропонується як для суцільного, так і для роздільного купальника. Плавки — закриті і з низькою посадкою, словом, дуже схожі на ті, що в них «вишивають» по пляжу Сан-Тропе героїні французьких кінофільмів шістдесятих років.

      Щодо кольорів, то перевага віддається пастельним — не надто яскравим і без усілякого «срібла-золота» (до речі, блискучі купальники не зручні тим, що після частого контакту з водою і сонячним промінням вони дуже швидко втрачають товарний вигляд). Декор купальника також має бути мінімальним — ніяких металічних аксесуарiв, хіба що невеличкі в'язані елементи.

      А тепер маємо розчарувати тих, хто вже уявляє себе в купальнику а ля Бріджит Бардо. У Києві знайти купальники в стилі ретро можна лише в дорогих магазинах та бутіках. На базарах, як і раніше, продаються переважно бікіні та стрінги здебiльшого яскравих кольорів.

      Напевне, є панянки, які до літнього відпочинку готуються за принципом мами дяді Федора з мультфільму «Канікули в Простоквашино», тільки дні рахують не сукнями, а купальниками. Але якщо ви на курорт їздите, насамперед, щоб відпочити, то вам цілком вистачить і двох пляжних гарнітурчиків (один — для купання, інший — для сонячних ванн).

Та не плавки, а труси!

      Чоловікам набагато простіше. Одягнув плавки — і вперед, підкоряти морські хвилі та жіночі серця. Останнім часом усе більше чоловіків віддають перевагу не плавкам «а-ля артист балету», а спортивним трусам. Труси зручні тим, що швидко сохнуть і не затримують пісок та воду, крім того, виготовляються з більш міцної тканини й можуть прослужити не один сезон.

      Узагалі, якщо говорити про чоловічі купальні костюми, то навряд чи хтось зможе вигадати щось оригінальніше за фасон, який був популярним на початку ХХ століття, коли тільки почали з'являтися громадські пляжі. Згодьтесь, більш екстравагантний вигляд, ніж у смугастому трико, чоловік матиме, напевно, лише тоді, коли одягне «труси у рожеві трояндочки». На жаль, ні першого, ні другого фасону виробники сьогодні не пропонують, хоча кращого «подарунка заради приколу» не придумати...

999 дрібниць

      Якщо пляж у вашій уяві — це не лише банальне плавання та «смаження» на сонці, а й пірнання, рухомі ігри у воді та на суші, то не забудьте придбати ласти, маску, трубку, надувний м'яч. Абсолютно не зайвими в багажі курортника будуть надувний матрац (плавальний круг, рятувальний жилет або «крильця» для дитини), складна парасолька від сонця та підстилка. На столичних ринках продаються зручні солом'яні килимки — вони швидко сохнуть, легко скручуються і майже не мають ваги. Обов'язковою дрібницею є й крем від засмаги. Причому до його вибору треба підійти не менш серйозно — крем сумнівної якості може зашкодити ще більше, ніж його відсутність.

      ...Хтось може запитати: навіщо тягнути з собою купу речей, якщо сьогодні все це без проблем можна придбати на місці? Зауваження резонне. Але, по-перше, на пошук (а головне — на вибір) усіх цих «дурниць» вам доведеться потратити час, який можна було б використати з більшою користю. А по-друге, на місці все це може коштувати набагато дорожче, ніж удома.

      Наостанок — ще одна невеличка порада. Перш ніж приступити до збирання валізи, складіть список необхідних речей. Безпосередньо перед виходом з дому не забудьте перевірити, чи на місці квитки, путівка, документи та гроші, аби не опинитися на місці героїв старого анекдоту. Пам'ятаєте: чоловік тягне по перону величезний багаж. Підійшовши до потрібного вагону, зупиняється, витирає піт на чолі, засовує руку до кишені й раптом каже дружині: мовляв, жаль, що ми не прихопили з собою піаніно. Благовірна в гніві: що за дурні жарти? Та ні, це не жарти, каже чоловік, просто квитки на поїзд залишилися на пiанiно...

Підготували Світлана НАКОНЕЧНА,
Ірина ЧИМИРИС.

 

ПРИМIРОЧНА

Приховати недоліки, підкреслити достоїнства

      Мініатюрним жінкам з великим бюстом варто уникати купальників з нееластичних тканин зі світлим верхом. Чашечки бюстгальтера обов'язково мають бути з кісточками.

      Жінкам з невеликим бюстом, навпаки, треба віддавати перевагу світлим кольорам у верхній частині купальника. Також їм підійде бюстгальтер без бретельок, але з кісточками.  

      Купальники, що запахуються в нижній частині, личать лише худим.

      Повним жінкам підійде купальник насичених темно-матових кольорів. Візуально подовжити фігуру можна за допомогою вертикальних ліній (малюнків, швів) та глибокого вирізу.

      Для володарок широких стегон вдалим буде вибір купальника з яскравим верхом та діагональними смужками, що сходяться на животі чи стегнах.

 

ЛАВКА IСТОРIЇ

Хто придумав бікіні

      Ще якихось сто років тому ні в українській, ні в російській мові не було слова «купальник». Простолюдинки споконвіку купалися у спідніх сорочках. Аристократки водні процедури приймали у «повній бойовій амуніції» — у воду заходили у довгих сукнях, панчохах і навіть чепчиках.

      Пляжна мода більш-менш голосно заявила про себе в двадцяті роки минулого століття. Спочатку всі купальники були закритими. Роздільний купальник — бікіні — з'явився у 1946 році. Його «батьками» вважають інженера Луї Реара та модельєра Жака Ейма, який поставив виробництво нового виду «вбрання» на конвеєр.

      Уперше купальник-бікіні був продемонстрований у паризькому басейні Молінар. Зауважимо, професійним моделям новий фасон здавався настільки відвертим, що вони відмовилися його демонструвати. І Жак Ейме звернувся по допомогу до танцiвницi кабаре Мішель Бернадіні, яка, й відкрила бікіні для світу. І одразу ж стала неймовірно популярною — їй запропонували руку та серце близько 50 тисяч чоловіків з різних країн.

      Журналісти порівняли винахід роздільного купальника з ефектом атомної бомби (показ у Молінарі вiдбувся за рiк пiсля бомбардування Хіросіми та Нагасакі). Можливо, саме тому за цим фасоном i закріпилася назва «бікіні», адже так називається атол, на якому американці проводили військові випробування.

      Трусики-стрінги з'явилися на початку сiмдесятих років. Першими їх використали танцівниці кабаре. Цікаво, що англійці такі трусики називають не стрінгами, а дентал-флос, що в буквальному перекладі з англійської означає «зубна нитка».

  • Борщ не для бідних

    Ціни на продукти в Україні не те що не падають, а чи не з кожним днем піднімаються все вище, знищуючи всі сподівання людей на краще життя. Чи не єдиним виходом залишається тільки успішне виробництво, яке зможе покрити потреби населення та знизити вартість продукту. >>

  • «Титанік» іде на таран

    Даремно раділи, що нафта дешевшає. Нові реалії продовжують своє повзуче, але впевнене просування вперед спиною. Нормальний борщ уже давно зжерла інфляція. Споживчий кошик для середнього українця розрахований держкомстатом, очевидно, орієнтуючись на мертвих і ненароджених. >>

  • Купонна лихоманка

    Важко уявити людину, яка пройде повз магазин iз вивіскою «Знижки» без найменшого бажання зазирнути всередину! Так уже влаштована людська психологія, що самі лише слова «розпродаж», «знижка», «акція» діють на нас просто–таки магічно. Й умілі маркетологи на цьому почали грати давно: наші гаманці скоро тріснуть від купи дисконтних карток. >>

  • Ціновий «сказ»

    Минулий рік неабияк спустошив гаманці українців: ціни на харчі били багаторічні рекорди, а доходи не додавали оптимізму. Експерти відзначають: несприятливим економічним реаліям в Україні «підіграв» не тільки «дорогий» долар, а й стрімке підвищення цін на продукти на світових ринках: дорожчало усе — цукор, солодощі, молочні продукти, крупи, алкоголь. При цьому якість українських товарів подекуди гіршала — виробники «воюють» за ціну. «Розслаблятися» не радять аналітики українським споживачам і в новому році — готуйте щонайменше зайві 200 гривень щомісяця. >>

  • «Кожух» для оселі

    Із початком холодів українці незлим тихим словом починають згадувати комунальників, усю нашу систему обігрівання квартир та кругленькі суми у квитанціях за комунпослуги. Зігрітися у власній квартирі однаково вдається мало кому, відтак більшість шукає вихід із «морозостійкої» ситуації в оселі. Варіант — самотужки утеплити свою квартиру. Це ефективно, швидко, але досить дорого. Дешево зробити фасад можна тут, а ще дадуть гарантію на утеплення. >>

  • «Зелений змій» із позолотою

    Українським любителям оковитої, як уже повідомляла «УМ», варто готуватися до чергової хвилі подорожчання горілки. Як відомо, Кабмін має намір ввести нові мінімальні роздрібні ціни на горілчані вироби — коньяк та горілку. І якщо зараз мінімальна ціна «зеленого змія» у продажу становить14 гривень за півлітра, то, згідно з проектом Постанови Кабміну, дешевшої горілки від 18 гривень за пляшку (коньяку — 27 гривень відповідно) у магазинах не може бути. >>