Компресія і депресія

Компресія і депресія

Після українсько-російських газових перемовин, що відбулися 6 липня в Москві, другою найбільш обговорюваною темою після подій у парламенті є тема підготовки до зими. Дискутують навколо ціни, яку Україна може заплатити за своє благополучне входження в опалювальний сезон. Дефіцит «блакитного палива» до кінця цього року, за уточненими даними голови правління НАК «Нафтогаз України» Олександра Болкісєва, становить 10 мільярдів 700 мільйонів кубометрів. Дефіциту не повинно було бути, принаймні про це подбав глава держави Віктор Ющенко під час перемовин з Туркменбаші наприкінці грудня минулого року. Однак з початку року в Україну не надійшло жодного кубометра палива за цим прямим контрактом, натомість українці пережили газову війну з Росією. А в Ашгабаті оголосили українсько-туркменський контракт на 2006 рік, зокрема з ціною в 60 доларів на друге півріччя, недійсним. Пан Болкісєв під час прес-конференції на минулому тижнi не побажав коментувати цю ситуацію, зазначивши, що про таку ціну домовилися між собою президенти обох країн. Тож він сподівається: якщо з української сторони не буде різких рухів, то Київ, Москва та Ашгабат зможуть домовитися між собою на взаємно прийнятних умовах. Водночас своєї нової ціни на газ у 100 доларів як для українців, так і для росіян Сапармурат Ніязов не відмінив.

Тінь у «підземці»

Тінь у «підземці»

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44

Нині на адресу столичного метрополітену лунають постійні докори щодо міфічних надприбутків чи то, навпаки, недоотримання прибутків за рекламу. Ініційована нещодавно київським мером Леонідом Черновецьким перевірка фінансово-економічної діяльності столичної «підземки» виявила аж надто занижені прибутки цього комунального підприємства від розміщення реклами на своїх площах. У чому ж справа? За логікою, якщо метрополітен отримує мало, то хтось – багато. Однак, особливо не докопуючись до істини, чиновники міської адміністрації поспішили звинуватити керівництво метрополітену.

Всі статті рубрики