Ах, білий теплохід

08.04.2006

      Першим рейсом пасажирського теплохода «Південна Пальміра» за маршрутом Одеса—Стамбул в Одеському морському порту відкрився новий круїзний сезон. «Сподіваюся, що цей день стане відправною точкою поступального відродження Чорноморського пасажирського флоту, — заявив на прес-конференції на борту судна директор із маркетингу та розвитку судноплавної компанії «Укрферрі» Роман Моргенштерн. — Після 15 років складного періоду нарешті з'явилося сучасне комфортабельне судно, яке працюватиме з базовим портом Одеса на регулярній лінії «Одеса—Стамбул».

      Він припустив, що «круїзне судно працюватиме також на інших морських лініях, оскільки мета судноплавної компанії — відродження кращих традицій пасажирського флоту України». Компанія сподівається, додав пан Моргенштерн, що «Південна Пальміра» користуватиметься популярністю не тільки в туристів України, а й Росії, Білорусі та інших країн, якi традиційно користувалися круїзними лініями з порту Одеса.

      Генеральний консул Туреччини в Одесі Ренан Шекероглоу, в свою чергу, наголосив, що «компанія «Укрферрі» робить вагомий внесок у розвиток морського сполучення і вантажоперевезень між Україною та Туреччиною. Діяльність компанії показує, що Чорне море не тільки роз'єднує, а може служити також об'єднуючим чинником».

      За словами пана Моргенштерна, судноплавна компанія «Укрферрі» торік придбала теплохід «Сілезія» у польської компанії «Полферрі». Після ремонту на Одеському судноремонтному заводі «Україна» і Чорноморській суднобудівній верфі судно отримало назву «Південна Пальміра». Його пасажиромісткість збільшено з 450 до 534 місць. Крім того, на двох автомобільних палубах можна розмістити 270 легкових автомобілів чи 25 вантажних автотрейлерів. Старший пасажирський помічник капітана теплохода Олександр Дудоладов вважає «технічний стан лайнера дуже добрим».

      Судна подібного класу, на думку пана Моргенштерна, покривають затрати за 7—10 років. Але маркетологи «Укрферрі» вважають, що термін окупності «Південної Пальміри» може бути скорочено за рахунок популярного маршруту «Одеса—Стамбул» і м'якої тарифної політики. Ціна квитка на круїзний рейс залежно від класу каюти — 220—280 доларів.