Дзвонив — не дзвонив, а гроші дай

01.07.2020
Шановна редакціє! Хочу розповісти, які маю проблеми з компанією «Київстар».
 
Ще у вересні минулого року заплатила абонплату, а мені приходить повідомлення, що квитанція є, а гроші не надійшли. То це хіба моя провина? Шукайте, куди вони поділися, раз у вас є документ на руках. Далі ніби все йшло нормально, я поповнювала рахунок.
 
І ось, здається, в лютому цього року поповнила рахунок на 70 грн, а через 9 днів надходить есемеска, щоб я знову поповнила рахунок. Тобто за дев’ять днів з’їли мої пенсійні 70 грн і все.
 
Я нікуди подзвонити не можу, хоча до мене додзвонитися можна. А ще прийшло повідомлення, ніби я в січні позичила «швидкогроші», а дізналася про це тільки через кілька місяців. У мене ніяких боргів ніколи не було, а тут така напасть. І ще приходять час від часу повідомлення: поповніть рахунок, з якого буде знято борг — спочатку це було 69 грн, а тепер 56 грн. 
 
Я не поповнюю, бо не чую за собою гріха, ніяких грошей не позичала і не просила. «Київстар» — це правонаступниця «ДіДжусу».
 
Колись мій чоловік був абонентом цієї компанії. Якось вранці засвітився екран телефону і з’явилося повідомлення, що з його рахунку знято 45 грн з якогось дива. За якийсь час прийшло повідомлення: «Сталася помилка», а ще згодом було знято ще 30 грн.
 
На той час це були які-не-які гроші, тож ми з чоловіком звернулися в міське відділення компанії. Нам порадили звернутися в Київ, а незабаром прийшов лист від якогось Гусєва, котрий пояснив, що мій чоловік не на ті кнопки понатискав і сам зі свого рахунку зняв гроші. І ще про якісь закони, і все в лапках. Ми зрозуміли, що правди не знайдем.
 
Написала про свою історію у «Фейсбуці», то на це відгукнулося чимало людей, також ошуканих цією компанією. Хочеться спитати, а куди ж дивиться комітет із захисту прав споживачів? 
 
 
Ольга КОСТЮШКО, пенсіонерка
Тернопіль