«Хрен мирный» та «Укус женщины»: сміхопанорама на цінниках в Росії

04.03.2020

Ну хто сказав, що креативити можна лише в мистецтві чи в рекламі? Мабуть, потрібно вигадати нову спеціальність — майстри цінників, тобто люди, які вигадують назви на цінниках.
 
Хіба можна обійти увагою мініоголошення про знижки на товар «Хрен мирный»? Мабуть, швид­ше за все, товар завезли в Росію з України, а назву «Хрін лагідний» не змогли, попри «адін язик», за словами Путіна, дослівно перекласти. А як вам назва цукерок «Укус женщины»?
 
Мабуть, ви­тівники мали на увазі «вкус», але десь стався збій «у системі». Поряд із цим витвором вологодських кондитерів на фото уважний споглядач помітив ще одні смаколики під назвою «Женский протест» — мабуть, поїдаючи солодощі, жінки таким чином не погоджуються з поширенням анорексії на планеті.
 
Узагалі, як казав колись один телеведучий, «удівітєльноє — рядом». Скажімо, виставка бойових ракет поряд із магазином «Феєрверки» — ну дуже символічно. Чи, приміром, вивіска на закладі харчування — «Завтраки 24 часа».
 
Тобто хтось, на думку тих, хто повісив цю вивіску, тільки те й робить упродовж дня, що снідає. А от бєлгородські бетонники вирішили, що кращою ручною кладдю в подорож можуть стати їхні блоки з пінобетону, замовивши відповідну рекламу: «Возьми с собой воспоминания о доме: газобетонные блоки от аэробел подходят по параметрам ручной клади», а на білборді чоловік по дорозі на літак несе разом із дорожною сумкою бетонний блок. На думку спадають слова російського класика про загадкову і, додамо від себе, креативну російську душу...