Зробити їм красиво: як переселенка з Луганська стала успішною столичною стилісткою

12.11.2019

Юлія Корольова — сучасна ділова жінка, яка створила себе сама і допомагає змінюватися іншим. Утікши від війни в столицю, вона зуміла, як кажуть, «із нуля» налагодити успішну власну справу — стала стилісткою.
 
Бути стилісткою Юля вирішила з юнацьких років. Проте шлях до омріяного заняття виявився не простим, а із «зигзагами долі». Спочатку вона закінчила інститут і стала дипломованим психологом, але за фахом так і не працювала. Хоча, зізнається, ці знання все ж допомагають у нинішньому житті й роботі — їй легше знаходити контакти з вибагливими столичними клієнтами. У Луганську ж після закінчення вишу дівчина пішла на завод, де займалася виробничим маркетингом. А до втілення давньої мрії її підштовхнуло народження сина — у декретній відпустці з’явився час серйозно зайнятися освоєнням нового фаху. Вона закінчила дистанційні курси і почала практичну роботу, обростаючи місцевими клієнтами, які хотіли виглядати стильно. Невдовзі Корольова «напрацювала» ім’я і навіть регулярно вела рубрику в ранковій програмі «Підйом» на обласному телебаченні, де давала поради, а також підбирала одяг, зачіски та косметику, перевтілювала своїх героїв.
 
«Оскільки на телебаченні не було нічого подібного та й я, судячи з відгуків глядачів і учасників програми, давала непогані поради, то невдовзі ефіри мали неабиякий успіх, а я стала популярною ведучою і «обросла» солідними клієнтами. Хоча, варто зазначити, в Луганську поклонялися іноземним брендам, модники воліли, щоб «лейбли» були прикріплені на видному місці — на джинсах чи спині. Там війна зруйнувала всю мою подальшу кар’єру стиліста і «телезірки», — згадує Юлія.
 
Тоді просто в літньому одязі Корольови вирушили в Київ. Дорогою заї­жджали в декілька міст, де обживалися партнери чоловіка по бізнесу, що також втекли з Луганська, цікавилися, як вони влаштувалися. Значна частина працівників компанії перебралася до столиці, тож і подружжя також переїхало сюди, щоб мати хоч якусь підтримку. Та й можливостей налагодити свою справу тут більші.
 
Юлії довелося вирішувати побутові проблеми переселенки, передусім, шукати квартиру, школу для сина, лікарню та інші заклади, необхідні для облаштування на новому місці. Водночас Корольова почала «з нуля» налагоджувати свій бізнес у столиці. Вивчала місцевий ринок — де які ціни, асортимент одягу та косметики, перукарні... Це їй вдалося відносно швидко, і вона почала напрацьовувати клієнтську базу та допомагати людям змінювати свій стиль. Говорить, що це було робити легше, ніж у Луганську, тому що столичні жінки та чоловіки краще знають, чого саме вони хочуть, і чітко формулюють своє замовлення. 
 
«У Києві якимось чином розповсюджується інформація про стилістів, — дивується жінка. — Часто до мене звертаються незнайомі люди, яким мене порадив хтось інший. Якось одна клієнтка запропонувала одягнути рок-групу «С.К.А.Й.» для фотосесії. Я вважаю, що це, напевне, був знак, щоб я не кидала своєї справи, а допомагала людям мати стильний вигляд, а не просто заробляла гроші, щоб оплачувати квартиру. Так що в мене все якось налагодилося вже в перший рік роботи. Потім ще були фотосесії відомих українських груп та виконавців, реклама світових брендів. Тож моя кар’єра стилістки розвивається успішно».
 
Юлія Корольова говорить, що вона старається максимально допомогти людині створити саме той образ, який найбільше гармонізує її внутрішньому світу. І для цього, вважає, не обов’язково «упаковуватися» модними брендами чи накуповувати безліч фірмових речей. Важливо не просто одягнути клієнта модно, а й так, щоб потім цей одяг він носив із задоволенням — особливо це стосується жінок. Для створення гармонійних образів стилістка навіть консультується зі своїми друзями-психологами, котрі підказують, як допомогти людині змінити себе. Вона прагне не просто інформувати клієнтів про тенденції моди та останні тренди, а й надавати унікальні послуги, які роблять людей кращими зовні і змінюють їх внутрішній світ.