У Європі знову провалилась рекламна кампанія відомого бренду за участю китайських моделей

14.01.2019

Щось не складаються у творців високої моди стосунки з китайськими виконавцями, тобто з рекламною продукцією, у якій задіяні моделі з Піднебесної.
 
Так, нещодавно проведену рекламну кампанію відомого бренду Burberry, присвячену святкуванню китайського Нового року, споживачі зустріли «у багнети».
 
Її назвали траурною, відлякуючою, а творців звинуватили в тому, що вони зовсім нічого не тямлять у китайській культурі.
 
Та й як можна сприйняти оптимістично рекламу, на якій зображено китайську родину на тлі сірої стіни, обличчя у всіх напружені, сумні, ніхто не посміхається, жодних емоцій, хоча в рекламі йдеться про відзначення найбільшого та найулюбленішого свята не лише китайців, а й усіх жителів землі.
 
Фотограф кампанії Ітан Джеймс Грін зазначив, що в компанії Burberry спеціально вибрали таку стриману стилістику класичного портрета, щоб підкреслити зв’язок поколінь.
 
Проте критики вже висунули припущення, що всі присутні на «портреті» ніби прийшли на похоронну церемонію: «Безрадісне сімейство, безрадісний Burberry. Ніхто в компанії не розуміє китайців. Яскраві кольори важливіші, ніж понурі сірі ко­льори. Неважливо, наскільки професійно зроблено фотографії, вони ніби зняті на похороні...»
 
Нагадаємо, подібний провал із рекламною кампанією нещодавно пережив ще один відомий європейський бренд — Dolce & Gabbana.
 
Модний дім звинуватили в расизмі, і все через те, що в рекламному ролику модель-китаянка намагалася їсти паличками італійські канолі, а голос за кадром питав: «Вони занадто великі для тебе?». Здавалося б, ну що такого? А от дизайнерам Доменіко Дольче та Стефано Габбана довелося просити вибачення...