За ворогом стежитиме нова українська «пташка» - авіакомплекс Poseidon
Міністерство оборони України кодифікувало і допустило до використання у підрозділах Сил оборони безпілотний авіаційний комплекс Poseidon вітчизняного виробництва. >>
Українсько-російська повітряна війна, як і передбачали експерти, таки стане тотальною. Тобто, пряме авіаційне сполучення між вітчизняними та російськими летовищами повністю припиниться з 25 жовтня, коли почнуть діяти санкції. Наша держава, як відомо, заборонила польоти до України цілій низці російських авіакомпаній, які порушили міжнародне законодавство і, попри заборону, здійснювали рейси до закритого аеропорту «Сімферополь».
Порушників, тобто компаній, лайнери яких приземлялися в окупованому Криму, виявилося 26. Втім, серед них не було компанії «ЮТейр», яка міжнародне законодавство не порушувала і у кримських летовищах не приземлялася. Передбачалося, що таким чином компанія з дуже добре розгалуженою мережею внутрішньоросійських рейсів зможе стати чи не монополістом на цьому ринку. Разом, звичайно, з українськими колегами.
І «ЮТейр» почав готуватися до розширення своєї польотної карти. Так, компанія додала один рейс у зимовий розклад і пообіцяла ще збільшити частоту польотів до Києва. І при цьому, користуючись правом монополіста, почала підвищувати ціни — одразу в півтора раза. Втім заробити на своєму становищі «ЮТейр» не зумів — завадила своя ж, тобто російська, авіаційна влада.
Росіяни, як відомо, у відповідь на нашу заборону продемонстрували показний демарш: заборонили літати до Росії всім без винятку українським авіакомпаніям. У тому числі, хоч як це смішно, і компанії «Візейр Україна», яка ще на початку весни оголосила про самоліквідацію. Наші звернулися по роз’яснення: мовляв, на якій підставі? Неофіційно стверджувалося, що у двосторонніх перемовинах лунала думка дозволити маршрут Київ—Москва—Київ двом компаніям: одній російській, тобто «ЮТейр», і одній нашій. В ідеалі це мала бути «МАУ», у гіршому випадку — одна з малих компаній на кшталт «Янейр» або «Атласджет Україна».
Та вже невдовзі виявилося, що росіяни на поступки не йдуть — і повністю закрили своє небо для українських компаній. І Мінінфраструктури був змушений повністю припинити пряме авіаційне сполучення між Україною та Росією. Відтак до РФ із нашої держави можна добратися повітряним шляхом тільки через треті країни — з пересадкою.
Міністерство оборони України кодифікувало і допустило до використання у підрозділах Сил оборони безпілотний авіаційний комплекс Poseidon вітчизняного виробництва. >>
За словами голови комітету Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Данила Гетманцева, що подав на реєстрацію законопроєкти, тексти цих документів про внесення змін до Митного та Податкового кодексів розроблені українськими бізнес-асоціаціями. >>
У Вищому антикорупційному суді САП клопотатиме про обрання запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою з можливістю внесення застави у 190 млн грн для народного депутата Віктора Бондара, якому повідомили про підозру у заволодінні 140 млн грн Укрзалізниці. >>
За сприяння Міністерства оборони працівники ДБР викрили оборудку та повідомили про підозру начальнику одного з центральних управлінь Командування Сил логістики ЗСУ, начальнику відділу цього управління та вже колишньому директору приватного підприємства, які завдали державі збитків на понад 83 млн. >>
Працівники Державного бюро розслідувань за процесуального керівництва Офісу Генерального прокурора повідомили про підозру судді Господарського суду Києва та колишньому вищому керівництву держави. >>
У Києві Служба безпеки затримала високопосадовця, який причетний до фінансування війни рф проти України. Ним виявився директор Департаменту супроводження інформаційних систем одного з найбільших банків України. >>