Везучий Тербрюгген

Везучий Тербрюгген

Шедевр живопису XVII століття, полотно голландського живописця Хендрiка Тербрюггена «Концерт» злодії після пограбування Чернігівського художнього музею просто... викинули.
Директор Чернігівського художнього музею Ірина Ральченко вважає, що тоді, в 1997 році, коли зловмисники винесли з музею десять чи не найцінніших експонатів, якась вища сила зберегла для Чернігова цю картину, що, безсумнівно, може прикрасити будь-який музей світу.
— Ця робота — сучасниця Рембрандта і Брейгеля, Ван Дейка і Рубенса, — говорить Ірина Ральченко. — Рубенс називав автора цього полотна, Хендрiка Тербрюггена, — єдиним голландським живописцем. В Україні, окрім Чернігова, більше робіт Тербрюггена немає. На території колишнього Радянського Союзу є ще дві картини цього голландця — одна міститься в Ермітажі, друга — в Іркутську.

Нова колекція «Відіван»

Нова колекція «Відіван»

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44

Цього разу серед аудиторії показу нової колекції «Відіван» були не лише глядачі, а й регіональні баєри, які приїхали, щоб відібрати нові моделі для відіванівських магазинів, що відкрилися в цьому році в багатьох малих і середніх містах України. Ймовірно, тому показ колекції часами нагадував святковий концерт. Зірка української сцени Ірина Білик, котру з маркою «Відіван» пов'язують давні дружні стосунки, проспівала гостям невеликий концерт у супроводі, як завжди, запальних номерів «Арт-класик балету». Показували акробатичні етюди та інші концертні номери. Але й сам показ виглядав, як невеликий спектакль.

Винагорода за «антологічні» труди

Винагорода за «антологічні» труди

Журі Всеукраїнської літературно-мистецької премії імені Михайла Коцюбинського, яку присуджують у Вінниці, визначило цьогорічним переможцем письменника, професора кафедри української літератури Вінницького педуніверситету Анатолія Подолинного. В першу чергу нагородою була відзначена його велика праця з написання книжки про подільських фольклористів та з укладання двох фундаментальних антологій: «Стоголосся», яка має підзаголовок «Сто поетів Вінниччини за сто років» і фактично підсумовує здобутки пов'язаних з областю майстрів віршованого слова ХХ століття, і другої книжки — тритомної хрестоматії з літератури рідного краю «Подільські криниці» (над третьою книжкою він продовжує працювати).

Всі статті рубрики