«Люди Льовочкіна» хочуть завоювати інтернет

31.01.2014

Група Inter Media Group, головним каналом якої є «Інтер», офіційно підтвердила інформацію про створення нового інформаційного каналу на базі каналу Zoom (у минулому — «MTV–Україна») . Його директором призначений Назім Бедіров, а Лаврентій Малазонія став керівником редакції інформаційно–аналітичних програм. Обидва телевізійники наприкінці 2013 року залишили топ–менджерські посади в новиннєвому продакшні групи «Інтер» — «Національні інформаційні системи». Цей нібито демарш частина експертів пов’язувала з тим, що люди Сергія Льовочкіна — на той час ще глави адміністрації Президента, а заодно і співвласника одного з найбільших медіаактивів — виражають незгоду з виразно провладною редакційною політикою щодо висвітлення протестних подій в Україні.

«Нова команда приступила до розробки концепції нішевого інформаційного каналу», — повідомляє прес–служба Inter Media Group. Розробку концепції планують завершити за півтора–два місяці. Коли креативна група разом з акціонерами зрозуміє остаточно, який телепродукт хочуть робити, подаватимуть документи на переоформлення ліцензії і працюватимуть над деталізацією концепції.

Планується, що у переформатованому вигляді вже інформаційний Zoom, який мовитиме цілодобово, тобто 24 години на добу, запрацює восени. «Ми створимо свою інформаційну службу і долучимо колег iз продакшнів, з якими вже ведемо переговори. У нас будуть і новини, і ток–шоу, і документалка», — цитує «Телекритика» новопризначеного керівника редакції інформаційно–аналітичних програм каналу Лаврентія Малазонію.

За словами Назіма Бедірова, завдання нового мовника — стати ньюзмейкерами і випередити інтернет: «Враховуючи, скільки останнім часом створено медійних структур не тільки на телевізійному ринку, а в першу чергу в інтернет–просторі, ми вирішили створити щось нове і що нам потрібно забирати глядачів в інтернету».

На новому каналі обіцяють показувати проекти відомих телевізійників, хоча конкретних прізвищ, зрозуміло, ще не називають. Але і не спростовують, що можуть з’явитися, скажімо, Савік Шустер або Євгеній Кисельов. Щоправда, вони не вписуються в оголошені плани орієнтації нового каналу, у першу чергу, на молодшу аудиторію.

Політтехнолог росіянин Ігор Шувалов, який також нещодавно пішов з «Інтера» як людина Сергія Льовочкіна, співпрацюватиме з каналом і буде безпосередньо брати участь у його переформатуванні. «Наскільки я знаю, Шувалов буде представником Сергія Льовочкіна в наглядовій раді Inter Media Group», — сказав Лаврентій Малазонія.

  • Сашко Лірник: Казку пропускаю через себе...

    Хто не знає Сашка Лірника? Виявляється, є такі. Та з кожним новим днем незнайків стає все менше: то книга з Лірниковими казками до рук потрапить, то диск хтось перепише й дасть послухати, то на телебаченні Лірникову вечірню казочку тато з мамою увімкнуть. Казкар постійно спілкується з читачами, слухачами й глядачами, їздить з волонтерською місією на Донбас, а також за кордон, до українців діаспори. >>

  • Розкадровані мандри

    Професійна мандрівниця Ольга Котлицька цього тижня у Києві збирає друзів, щоб нагадати: телепроекту про подорожі, автором і ведучою якого вона є, уже 20. Спочатку був «На перший погляд», потім він трансформувався у «Не перший погляд». >>

  • Сміятися з леді-боса

    Навіть якщо комедії не ваш улюблений кіножанр, варто подивитися на неперевершений талант однієї з найсмішніших сучасних коміків — американської акторки Меліси Маккарті у новій стрічці «Леді бос», що цього тижня виходить у прокат в Україні. >>

  • «За мною там Непал, Гімалаї сумують»

    Телеведучий Дмитро Комаров на каналі «1+1» показав Камбоджу, Індію, Кубу, Болівію та інші країни такими, як ніхто не здогадувався. Він «вивертає» світ і показує його з вражаючих сторін. У кабінеті Дмитра в офісі «Плюсів», де ми ведемо розмову, ніби зібрані шматочки екзотичних країн, у деталях. >>

  • У новинах немає змоги «погратися»

    Упродовж останніх років вибагливі телеглядачі, які цінують свій час, усе частіше відмовляються від перегляду ефірів так званих великих каналів, де навіть у новиннєвих блоках орієнтуються на «інформацію розваг» — інфотеймент. >>

  • Провокатори з мікрофонами

    У Донецьк прибула група з 20 представників російських ЗМІ, перед якими поставлено завдання «фіксації обстрілів мирного населення українськими військовими», а також «консультацій» з організації провокацій, — повідомили в групі «Інформаційний спротив». >>