«Караван» у степах України

07.12.2012

Інженери та конструктори публічного акціонерного товариства «АвтоКрАЗ» презентували ще одну новинку — автопоїзд–зерновоз КрАЗ–«Караван». До його складу увійшли автомобіль–самоскид КрАЗ–6230С4–330 і такий же причеп КрАЗ–А261С3 із загальним об’ємом самоскидних платформ 60 кубометрів. Отже, йдеться про своєрідну альтернативу російським КамАЗам, до яких змушені були звикати наші аграрії за відсутності того ж таки вітчизняного зерновоза.

Щоправда, шлях від першого зразка, з яким у столичному «Експоцентрі» вже ознайомилися «генерали» української аграрної галузі, до серійного виробництва зазвичай виходить довшим, ніж хотілося б. Тож і селяни, й автомобілебудівники сподіваються на те, що держава «підставить» їм своє плече задля того, щоб нову техніку можна було замовляти, реалізовувати й купувати на пільгових умовах через систему «Украгролізингу».

Як повідомили «УМ» у прес–службі підприємства, вантажівка згаданого автопоїзда створена на базі безкапотного шасі й обладнана відповідною кабіною без звичного «носа» та двигуном Ярославського моторного заводу класу «Євро–3» потужністю 362 кінські сили. При цьому шасі має підсилену балансирну підвіску задніх мостів, а також передню вісь зі збільшеною до 8 тонн вантажопідйомністю і рульовий механізм інтегрального типу. Виготовленим у Кременчуці автопоїздом можна перевозити не лише зерно, а й інші види сільськогосподарської продукції.

До речі, такий «аграрний ухил» підприємства не став для нього чимось екстраординарним. Адже, починаючи з 1956 року, воно діяло як комбайновий завод і за два роки ­встигло випустити 11 тисяч одиниць кукурудзозбиральних агрегатів та іншої сільськогосподарської техніки. Перший же самоскид «КрАЗ» зійшов тут із конвеєра тільки в 1959 році.