Двічі покарані

Двічі покарані

Раніше створене тавро про те, що «ВІЛ/СНІД — хвороба людей винятково асоціальних», уже стирається з нашої свідомості. Практика показала: кожна, навіть найблагопристойніша особа волею випадку може стати носієм страшного вірусу, наприклад, під час переливання крові. Проте права таких людей порушують і надалі. Їх, по суті, карають двічі: вже хворі, мусять терпіти ще й збиткування тих, хто насправді мав би їм допомагати. Як показало дослідження, найбільше таких випадків — у сфері охорони здоров’я, на другому місці щодо порушень прав — правоохоронці, на третьому — надавачі соціальних послуг.

Ролик не для «галочки»

Ролик не для «галочки»

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44

Лише один факт із життя соціальної реклами: у 2006 році, після вдало проведеної соціальної кампанії щодо всиновлення, кількість бажаючих взяти в родину сироту збільшилася майже в чотири рази — з 400 до 1500 сімей. «Соціальна реклама — це ефективний інструмент вирішення проблем українського суспільства», — переконаний Олександр Горлов, директор і керівник Біржі соціальної реклами, яка нещодавно відзначила своє п’ятиріччя. На рахунку Біржі — близько 50 рекламних кампаній, під час яких за допомогою рекламних роликів та щитів намагалися привернути увагу суспільства до нагальних проблем: насильства в сім’ї, толерантного ставлення до ВІЛ–інфікованих людей, необхідності використання контрацепції, здорового способу життя, вирішення проблем бездомних тварин, відповідального ставлення до природи та її ресурсів, заохочення донорства крові серед населення тощо.

Всі статті рубрики