НОВИНИ ПЛЮС

07.09.2012

Станцію метро «Теремки» здадуть навесні

Станція київського метрополітену «Теремки» може бути здана в експлуатацію до Дня Києва в 2013 році. Про це повідомив президент ПАТ «Київметробуд» Володимир Петренко. Він підкреслив, що затримка з введенням станції в експлуатацію пов’язана з вирішенням питання про фінансування робіт. Станція «Іподром» запрацює вже в жовтні поточного року, зазначив Петренко, — спорудження станційної конструкції станції «Іподром» готове на 75%, спорудження правого і лівого перегінних тунелів — на 100%. Як відомо, раніше глава Київської міськдержадміністрації Олександр Попов заявив, що «Іподром» і «Теремки» будуть здані в експлуатацію до кінця 2012 року.

Подільський міст запрацює через 2 роки

Подільсько–Воскресенський міст у Києві буде введений в експлуатацію у 2014 році. Про це повідомляє прес–служба КМДА. У жовтні 2010 року було введено в експлуатацію першу чергу будівництва мостового переходу. Запрацювали Набережно–Рибальська дорога і 4 підземні пішохідні переходи, міст через гавань та естакада на вул. Набережно–Хрещатицькій. Введення в експлуатацію другої черги будівництва — на ділянці від вул. Набережно–Хрещатицької до бульвару Перова — заплановане на 2013 рік. А введення в експлуатацію третьої, фінальної, черги (від вул. Межигірської до бульвару Перова) передбачено здійснити лише у 2014 році. Як відомо, будівництво моста зупинилося у листопаді минулого року, коли звалився на бік кран «Захарій», що будував міст. Так і не відремонтувавши «Захарія», мостовий перехід через Дніпро вирішили добудувати вже іншим способом.

«Український дім» обійдеться в 300 мільйонів

Кабінет Міністрів затвердив проект реконструкції будівлі «Національного центру ділового і культурного співробітництва «Український дім» вартістю 290 мільйонів 148 тисяч гривень. Реконструкція передбачає будівництво трьох пускових комплексів. Планується також збудувати підземний паркінг на 76 місць. Передбачається, що реконструкція «Українського дому» триватиме 18 місяців.

Азаров хоче сміттєпереробнi заводи

Прем’єр Микола Азаров наголосив на необхідності будівництва в Україні, і в Києві зокрема, нових сміттєпереробних заводів. Про це він сказав у ході лекції в Київському національному університеті будівництва й архітектури. «Сміттєпереробні заводи нам дуже потрібні, тому що ми захарастили смітниками всю нашу країну. Навколо Києва всі наші мальовничі місця засмічені смітниками, від яких увесь світ цивілізований уже давно відмовився. Вони навчилися одержувати зі сміття тепло, електроенергію, інші продукти переробки», — сказав Азаров. «Будівництво сміттєпереробних комбінатів надзвичайно потрібне, і в Києві вони обов’язково будуватимуться, як і по всій країні», — додав він.

  • Навiщо Києву вулиця Табiрна,

    ...Я вийшов iз вулицi Пилипа Орлика, повернув на Михайла Грушевського, пересiк Богдана Хмельницького, спустився на Петра Сагайдачного... Сьогоднi в це важко повiрити, але чверть вiку тому про такi назви годi було й думати. Справдi, в перший рiк Незалежностi столиця України ввiйшла з вулицями Ленiна, Свердлова, Дзержинського, Жданова, Кiрова, Куйбишева, Орджонiкiдзе, Менжинського, Володарського, Косiора, Постишева, Мануїльського, площами Жовтневої революцiї, Ленiнського комсомолу, Брежнєва тощо. Та що там вулицi та площi, найпрестижнiшi центральнi райони столицi iменувалися Ленiнський, Радянський, Жовтневий, Московський, Ленiнградський, а в цих районах найошатнiшi вулицi носили iмена класикiв марксизму-ленiнiзму, росiйських революцiонерiв, агентiв ленiнської «Іскри» та мало не всiх членiв ленiнсько-сталiнського ЦК. >>

  • Розшукується дизайнер

    Будь-яку потрібну та корисну справу можна зіпсувати. Власне, для цього достатньо грати не за встановленими правилами, а за тими, що відповідають кон’юнктурі сьогоднішнього дня. Киянам обіцяли відкритий конкурс, на якому обиратимуть головного архітектора міста. >>

  • Митарства українського трамвая

    Кілька місяців тому на розширеному засіданні Ради директорів підприємств, установ та організацій міста Києва було підписано угоду про об’єднання зусиль київської міської влади та бізнесу щодо розвитку внутрішнього ринку задля сталого економічного розвитку міста. Свої підписи під документом поставили міський голова Києва Віталій Кличко, президент Українського союзу промисловців і підприємців Анатолій Кінах та голова Ради директорів підприємств, установ та організацій Києва Олександр Осадчий. >>

  • Чи повернуть киянам Довженків кінотеатр?

    Із плином часу залишається все менше тих, хто пам’ятає про кінотеатр імені Олександра Довженка, який колись розташовувався на проспекті Перемоги, 24а. Цю не надто ошатну споруду було знесено кілька років тому, і на її місці має з’явитися сучасний кінокомплекс. >>

  • Київ без крил

    У митрополичих палатах у «Софії Київській» того дня збирали підписи під зверненням до Кличка і Порошенка передати під музей авіації будинок сім’ї Сікорських на Ярославовому Валу, 15-б і перейменувати аеропорт «Київ» (Жуляни) на честь Сікорського. Підписатись під одним зі звернень не виходило. Активісти обидві вимоги оформили в одному листі. >>

  • Де сидять художники?

    Київ усе більше переймає європейські традиції, наповнюючи вулиці креативними елементами вуличного дизайну — від паркових скульптур на Пейзажній алеї та лавочок у вигляді чашок на Прорізній до розмаїтих нетривіальних «пам’ятників» — Їжачку в тумані, закоханим ліхтарям, табуреткам. >>