«Криза. Ну її в...»

26.01.2011
«Криза. Ну її в...»

«Кризою» черкащани запасаються надовго. (автора.)

В обухівського туалетного паперу в Черкасах з’явився конкурент. Місцевий підприємець Віталій Чепелуха закидав магазини, супермаркети та базари міста й області рулончиками власного виробництва. 75–метрова стрічка ціною в одну гривню розходиться на «ура». Споживачі купуються на оригінальну назву туалетного паперу — «Криза. Ну її в ...», котра викликає у покупцiв усмішку і гарний настрій. Бо на обкладинці рулона можна почитати ще й анекдот про мавпу, котра біжить лісом та кричить: «Криза, криза!». А назустріч їй лисиця з ведмедем, мовляв, чого кричиш, ми як крали курей та мед, так і будемо красти. Мавпа пішла собі та й замислилася: «А й справді, чого я кричу? Як бігала з голою дупою, так і буду».

«Сім років займаюся випуском туалетного паперу. Назву «Криза» придумав сам, i папiр доволі гарно продається. Словом, влучив у тему», — розповідає «УМ» приватний підприємець Віталій Чепелуха. Він каже, що його ПП випускає туалетний папір і з іншими назвами, зокрема «Попкіна радість», «Багатий хутір», «Том і Джеррі».