Кінорежисер Майкл Роу: Українці лякалися

Кінорежисер Майкл Роу: Українці лякалися

Його картина «Високосний рік» (Ano Besiesto) здобула на цьогорічному Каннському кінофестивалі нагороду як найкращий дебют в ігровому кіно. На фестивалі «Молодість» ця конкурсна робота наразі здобула неформальний титул найпровокативнішої та найбільш обговорюваної. А говорити є про що: це історія самотньої 25–річної мексиканської журналістки з усіма подробицями її інтимного життя: від епіляції у душі до сцен садо–мазосексу й натяків на зґвалтування батьком. Все без купюр і статичним планом. Звідки в австралійського сценариста виникла ця мексиканська драма, як він сам пережив п’ять років суспільної ізоляції і що йому дали Канни — в ексклюзивному інтерв’ю для «УМ».

І буде вам «Щастя»!

І буде вам «Щастя»!

Сьогодні на «Молодості» показують фільм Сергія Лозниці «Щастя моє» — учасника Канн, призера кількох міжнародних фестивалів і просто надії українського кіно — тому на показах очікується аншлаг. Щоб задовольнити бажання якомога більшої кількості бажаючих побачити картину, заплановано аж п’ять показів в один прем’єрний день — прес–показ, показ за участю журі й три сеанси для глядачів (у трьох залах кінотеатру «Київ», о 20.15 і 20.45), чого не було із жодним фільмом–учасником повнометражного конкурсу. Продюсер картини Олег Кохан каже, що присутність «Щастя мого» на київському фестивалі — це бажання порадувати українського глядача, ну і, звісно, честь для самої команди: «Це фестиваль дебютів, а у нас дебютна картина і для нас велика честь бути в конкурсі «Молодості».

Всі статті рубрики