Британська драма і комедія

Британська драма і комедія

Закордонні культурні центри в Україні одночасно звернули погляди на наш театр. Місяць тому в столичному Молодому театрі за підтримки Французького культурного центру відбулася постановка абсурдистської вистави «Поки мама не прийшла» (реж. Крістоф Фьотріє, п’єса Ремі де Воса). І ось днями схожий проект спільно з Британською Радою реалізував Театр на Подолі: українські режисери поставили три п’єси сучасних британських драматургів: «Вночі», «Шість чорних свічок», «Кількість (Батько і діти)». На прем’єру «Шести чорних свічок» запросили автора — шотландського письменника і драматурга Деса Діллона.

Письменник та відьми

Письменник та відьми

Дес Діллон — сучасний драматург, чиї п’єси ставлять у Шотландії. Постановка його роботи за кордоном (йдеться про «Шість чорних свічок» у Театрі на Подолі) — перший досвід. Не часто до нас приїздять іноземні автори, чиї твори представлені в Україні, тому «УМ» вирішила представити українському глядачеві драматурга, чию п’єсу вони можуть оцінити протягом цього театрального сезону.

Океан солодкого життя

Океан солодкого життя

Сам факт, що кожен із шести студійних альбомів групи ставав етапним у творчості команди і в цілому позитивно впливав на розвиток української рок–музики, свідчить не лише про талант Святослава Вакарчука і компанії, а й про справді високий рівень фаховості менеджменту групи. До речі, із надзавданням промоції колективу в рідній країні та за її межами у нас поки що може впоратися менеджмент «Гайдамаків», хоча там головний напрям діяльності — на європейський та світовий музичні ринки... У процес видання нових альбомів «Океану Ельзи» з бажано новими ідеями і концепціями, в них закладеними, задіяно цілий «мозковий центр» — той самий менеджмент, який також опікується організацією промо–кампаній і промоційними концертними турами нових альбомів. І рівних «Океанам» у нашій країні поки що немає.

Остання гастроль поштівки

Остання гастроль поштівки

На наших очах іде в небуття потужній феномен повсякдення ХХ сторіччя: ілюстрована поштова листівка. Відтоді, як 1869–го Австрійська пошта запровадила нову послугу — відкриті листи, — ці видові картонні клаптики стали супермодними. У перший рік нового сторіччя Всесвітній поштовий союз зафіксував 2,5 мільярда таких відправлень. А 1905–го, коли затверджено стандарти поштівки (з якими вона дожила до дня нинішнього), переслано вже сім мільярдів. У середині ХХ сторіччя випуск листівок перетворився на вельми прибутковий сеґмент книжкового ринку.

Всі статті рубрики