ПРИКОЛИ про аптекарів
Заходить мужик в аптеку і щось тихо шепоче на вухо аптекаpю.
Аптекаp (на всю аптеку): >>
Не спробувати себе в дизайні одягу, спідньої білизни або принаймні ювелірних прикрас — це для зірок шоу–бізнесу вже просто моветон. Побачивши, що відстає від колег, американська співачка Алісія Кіс вирішила й собі податися в дизайнери коштовностей. Тим паче що відповідні знайомства в неї є: під час гастролей у Торонто Кіс познайомилася з ювеліром Жизель Теро, яка розробляє дизайн прикрас для бренду The Barber’s Daughters. Жизель захоплюється добрим смаком Алісії, тому сама запропонувала зірці допомогти розробити колекцію кольє на наступну весну.
28–річна співачка сприйняла цю пропозицію із захватом, адже робота Теро їй дуже до вподоби. «Я просто закохалася в ці витвори мистецтва, які так чітко підкреслюють індивідуальність людини!» — розповідає Кіс про свої враження від прикрас авторства Жизелі.
Підсумком співпраці двох творчих жінок стала колекція предметів, на які нанесені вірші Алісії. Вартість кольє коливається від 85 до 2 500 доларів, а в продаж вони надійдуть наступного року.
Заходить мужик в аптеку і щось тихо шепоче на вухо аптекаpю.
Аптекаp (на всю аптеку): >>
Камерний виступ української співачки й авторки пісень Джамали в київському реабілітаційному центрі для захисників, які відновлюються після поранень у зоні ведення бойових дій, — додав їм сил і настрою. >>
Тімоті Джеймс Каррі народився в британському місті Уоррінгтон. >>
Міська влада Амстердама заборонила будівництво нових готелів у популярному «місті-тусовщику», а також обмежила загальну кількість готельних ночей для туристів до 20 мільйонів на рік. >>
Девід Кларксон, 69-річний британець, встановив новий рекорд, відвідавши 120 пабів за 24 години. >>
Після року роботи в Антарктиці до України повернулися учасники 28-ї антарктичної експедиції. >>