Стародавній Успенський собор у Каневі повернуто в держвласність
Київську митрополію УПЦ (МП) суд зобовʼязав повернути в державну власність обʼєкт культурної спадщини національного значення — Успенський (Георгіївський) собор ХІІ століття. >>
Від початку — а таким слід вважати 99–й, коли Росава зібрала перший врожай музичних нагород на різних імпрезах, вона вже суттєво відрізнялася від співаючого поп–бомонду передусім розвинутою внутрішньою музичною культурою. Її жодним чином не торкнулася тотальна профанація а–ля «Фабрика зірок» або щось подібне... У музику вона увійшла легко і просто : її батько Вадим Янчук диригував оркестром і був трубачем. У 1994–му Олена Янчук — ще не Росава — виграла престижну стипендію і навчалася у канадському коледжі «Лестер персон», де спеціалізувалася на класичному джазовому вокалі. Свої перші пісні вона написала разом з Едуардом Приступою — учасником «Танку на майдані Конго», пізніше — соло–артистом на ім’я Неділя. Їхня версія синтезу народного мелосу з ультра–сучасним тріп–хоповим аранжуванням виглядала природно і стильно. Про це свідчить дебютник «Просто неба» — спільний проект тандему «співачка–композитор» та відомої студії «Гадюкіни рекордз». Далі були «Колисанки» — дуже симпатична суміш авторських і народних колискових за участю групи «Гурт Йогурт» у повному складі. Схильність до рафінованих джазових експериментів продемонстрував минулорічний диск Lotus feat. Rosava — виразний продукт спільних композиторських візій Леоніда Титова і Росави. Новий альбом «Тепер і потім», спродюсований самою Росавою, співачка присвятила десятиліттю творчої діяльності. Але найголовнішим є нова і несподівана якість пісенного матеріалу, який вона сама окреслює як «урбаністичну романтику». Цього разу Росава презентувала своє бачення поп–культури з наголосом на слові «культура». Пісні не те що не захаращені звичними штампами мас–культу, вони просто світяться новизною, радістю, свіжістю. Цей диск — рідкісний на наших теренах зразок небанальної, розумної поп–музики. Зовсім невипадково в альбомі задіяні Тетяна Шамшетдінова, Геннадій Сидоров, Свєтіслав Грбіч, який додав сербського колориту. Усі вони — аранжувальники і виконавці з двох споріднених колективів — «Аби МС» і Shopping Hour, які нині є справжніми флагманами модерного українського тріп–хопу.
Київську митрополію УПЦ (МП) суд зобовʼязав повернути в державну власність обʼєкт культурної спадщини національного значення — Успенський (Георгіївський) собор ХІІ століття. >>
Подкаст «Палітурка», присвячений творам зі шкільної програми запустили Український ПЕН та The Ukrainians Media: чому вони вчили нас тоді та чого можуть навчити сьогодні. >>
За кілька сотень кілометрів від лінії фронту, в місті Луцьк, пробилася життєдайним паростком ошатна книжка «Кобзарі». >>
У ці дні в багатьох містах нашої країни відзначають Новруз. >>
Сергій Жадан уже давно перебуває на поетичному п’єдесталі. >>
Дерев'яний храм Святого Архистратига Михаїла, внесений до списку архітектурних пам'яток національного значення, повністю згорів під час пожежі в селі Сможе Стрийського району Львівщини >>