Голосисті малята та диво–звірята

14.08.2009
Голосисті малята та диво–звірята

Заключний концерт національного туру дитячого «Євробачення—2009». (Фото з сайту www.1tv.com.ua.)

Днями Національна телекомпанія презентувала логотип дитячого пісенного конкурсу «Євробачення–2009», що проходитиме 21 листопада у Києві. «У рік, названий ЮНЕСКО роком Марії Приймаченко, ми вирішили використати елементи її творчості, — каже виконавчий продюсер дитячого «Євробачення–2009» Руслан Ткаченко. — Серед робіт художниці є «Соняшник життя», аналог традиційного «дерева життя». У цьому символі закладені й наші народні традиції, і відчуття роду. Яскравішого українського бренду, зрозумілого навіть не знайомим із творчістю Марії Приймаченко, годі й шукати. Бо зображення соняшника можна сприймати, наприклад, і як символ екологічної безпеки, і як символ світла та радості».

Головним призом київського дитячого «Євробачення» стане карусель із казковими тваринами «від Марії Приймаченко». Переможець конкурсу повезе додому статуетку заввишки 30–35 сантиметрів і вагою 1,5 кілограма. Кожен учасник отримає по одній диво–тварині — аналогічній карусельній. Дизайном нагороди займається художник–аніматор Степан Коваль.

До кінця місяця триває збір заявок претендентів на ведучих дитячого «Євробачення». Пошуковувачі від 20 до 45 років мають бездоганно володіти українською й англійською, сценічною мовою й майстерністю, бути розкутими. «Ми відбиратимемо четверо ведучих: двох для традиційної трансляції виступів конкурсантів та двох для нашого нововведення — онлайн–трансляції конкурсного закулісся», — розповідає Руслан Ткаченко.

Дитяче «Євробачення» зав­жди скромніше за свого «дорослого брата», але в будь–якому випадку — це міжнародна телетранс­ляція, на підготовку якої потрібні немалі гроші. Руслан Ткаченко каже, що вже є домовленості про вагому спонсорську підтримку. З дня на день — уже третій тиждень — очікується підписання розпорядження Кабінету Міністрів про проведення конкурсу в Києві (а отже, і виділення коштів), яке забуксувало в Мін’юсті.

Євдокія ФЕЩЕНКО
  • Сашко Лірник: Казку пропускаю через себе...

    Хто не знає Сашка Лірника? Виявляється, є такі. Та з кожним новим днем незнайків стає все менше: то книга з Лірниковими казками до рук потрапить, то диск хтось перепише й дасть послухати, то на телебаченні Лірникову вечірню казочку тато з мамою увімкнуть. Казкар постійно спілкується з читачами, слухачами й глядачами, їздить з волонтерською місією на Донбас, а також за кордон, до українців діаспори. >>

  • Розкадровані мандри

    Професійна мандрівниця Ольга Котлицька цього тижня у Києві збирає друзів, щоб нагадати: телепроекту про подорожі, автором і ведучою якого вона є, уже 20. Спочатку був «На перший погляд», потім він трансформувався у «Не перший погляд». >>

  • Сміятися з леді-боса

    Навіть якщо комедії не ваш улюблений кіножанр, варто подивитися на неперевершений талант однієї з найсмішніших сучасних коміків — американської акторки Меліси Маккарті у новій стрічці «Леді бос», що цього тижня виходить у прокат в Україні. >>

  • «За мною там Непал, Гімалаї сумують»

    Телеведучий Дмитро Комаров на каналі «1+1» показав Камбоджу, Індію, Кубу, Болівію та інші країни такими, як ніхто не здогадувався. Він «вивертає» світ і показує його з вражаючих сторін. У кабінеті Дмитра в офісі «Плюсів», де ми ведемо розмову, ніби зібрані шматочки екзотичних країн, у деталях. >>

  • У новинах немає змоги «погратися»

    Упродовж останніх років вибагливі телеглядачі, які цінують свій час, усе частіше відмовляються від перегляду ефірів так званих великих каналів, де навіть у новиннєвих блоках орієнтуються на «інформацію розваг» — інфотеймент. >>

  • Провокатори з мікрофонами

    У Донецьк прибула група з 20 представників російських ЗМІ, перед якими поставлено завдання «фіксації обстрілів мирного населення українськими військовими», а також «консультацій» з організації провокацій, — повідомили в групі «Інформаційний спротив». >>