Як славу, так і ложкою

29.11.2008
Як славу, так і ложкою

Давню істину, яка полягає в тому, що талановиті люди — талановиті в усьому, вирішила підтвердити і британська поп–зірка Леона Льюїс. Музичний світ іще не отямився від її стрімкого злету на верхівку шоу–бізнесу, а Леона вже підкоряє нові висоти — світу моди.

23–річна уродженка Лондона прославилася завдяки участі у британському шоу The X Factor (модернізованій версії проекту «Поп–ідол», за лекалом якого зроблені всі наші «Фабрики зірок»). Наділена сильним, барвистим і гнучким голосом Леона одразу довела, що її претензії на перемогу мають міцне підґрунтя. Однак до самого фіналу за кількістю балів дівчина йшла пліч–о–пліч з іншим талановитим конкурсантом, Реєм Квіном. Пристрасті навколо шоу розгорілися так, що дебютний сингл на той час іще невідомого переможця попередньо замовили більше мільйона людей. Тож, здобувши перемогу із 60 відсотками глядацьких голосів, Леона одразу отримала і свою першу «платинову» платівку. А перший повноцінний диск соул–виконавиці — Spirit, який вийшов минулого року, вже за перший тиждень продажів розійшовся накладом 375 тисяч примірників.

Відтоді слава «нової Уїтні Х’юстон, Тоні Брекстон, Мерайї Кері й Селін Діон в одній особі» тільки примножується. І ось днями міс Льюїс заявила, що збирається стати ще й дизайнером — випускати модні аксесуари за доступною ціною. Наразі йдеться про сумки і взуття, зроблені не з натуральної шкіри. Річ у тім, що Леона є повною вегетаріанкою: вона з 12 років не їсть продуктів тваринного походження і не носить одяг зі шкіри та хутра.

За чутками, популярний бренд TopShop уже веде переговори з Леоною щодо створення фірмової колекції під цією маркою.