Тендером по бездоріжжю

Тендером по бездоріжжю

З-поміж сільських районів мешканці лише трьох районів Запоріжжя стовідсотково забезпечені автобусним сполученням із райцентрами. Найменш комфортно почуваються потенційні пасажири Кам'янка-Дніпровського, Новомиколаївського, Чернігівського і Токмацького районів, де більше третини сіл і хуторів не значаться на маршрутах перевізників. Сумна статистика на тлі затвердженої Міністерством транспорту програми «Сільський автобус»: до 1 квітня 2004 року транспорт повинен заходити в усі села. Ті, щоправда, куди прокладено асфальтні дороги. До решти автоперевізники мають дістатися трьома роками пізніше.

Для «середняка» не буде й п'ятака

Для «середняка» не буде й п'ятака

День працівників сільського господарства позаторік довелося зустрічати в досить незвичній компанії. Пиятика в колишній колгоспній конторі. Поруч сидять директор СТОВ, його заступники і... — ні, не голова райдержадміністрації і не начальник райсільгоспуправління, бо сільгосппідприємство не належить до «крутих», — керівник районної філії одного з провідних українських банків. Кредитор і позичальник на кшталт тих, що досі вважалися злісними неплатниками, разом піднімають чарки за те, щоб вродило й наступної осені, — чим не картина для пензля художника!
Але я точно знаю, що торік вони разом не пили. І в листопаді, швидше за все, не вип’ють. А все тому, що неврожай змусив 40 відсотків господарств зернової зони не повертати минулорічні кредити, а пролонгувати їх до 1 жовтня 2004 року. Як повідомив міністр аграрної політики Віктор Слаута, йдеться про чималу суму — 875 мільйонів гривень. «Влетіли» в копійку переважно потенційно перспективні господарства-середнячки з досвідченими керівниками, які намагалися «вписатися» в жорсткі умови сучасного бізнесу. Це означає, що нині вони не можуть розраховувати на нові позички. А скоро ж — весна...

Всі статті рубрики