«Бермудський трикутник» по–китайськи

«Бермудський трикутник» по–китайськи

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44

Серед родичів багато чоловіків самі є моряками. Їх одразу видно за поставою і по тому, як мужньо вони тримаються. Їх обставини аварії трохи дивують. Олександр Анатолійович — капітан корабля, колись сам працював на кораблі того самого класу, що й «Нафтогаз–67». На затонулому судні в пана Олександра працював племінник, матрос І класу Дмитро Акуленко. Дмитро якраз одружився перед цим фатальним рейсом, у Євпаторії на нього чекає молода дружина. «В тумані завжди великий ризик, але на обох кораблях є апаратура, вони бачать, що зближаються, тож відповідно мають зманеврувати, — каже пан Олександр. — Я як капітан не маю права засуджувати іншого капітана, в усьому має розібратися слідство. Але така аварія може трапитися швидше внаслідок «форс–мажору», коли вимикаються двигуни або виявляється ще якась несправність».

Найстрашніше — чекати

Найстрашніше — чекати

Невелике припортове містечко Чорноморське від початку тижня живе звістками, які надходять з далекого Гонконга до оперативного координаційного штабу, організованого компанією «Чорноморнафтогаз», якій, власне, і належало судно «Нафтогаз–67». Родини моряків приїжджають до Чорноморська з Миколаєва, Херсона, Бахчисарая, Роздольного, Івано–Франківська, Сімферопольського району. Сестра одного з членів команди озвалася навіть із Санкт–Петербурга. За долю земляків уболівають у Чорноморську всі — продавці у магазинах, таксисти, робітники порту і колеги–моряки. Вони чекають...

Всі статті рубрики