Черкаси без переправи?

11.12.2007

Великою проблемою для Черкаської області, котру треба терміново вирішувати, став міст через Дніпро. «Ще в 2002 році експерти зробили висновок, що цей міст є аварійним, — розповів «УМ» голова Черкаської облдержадміністрації Олександр Черевко. — Наступного року переправу обов’язково треба закривати на капітальний ремонт! Бо, не дай Боже, там яка опора трісне! До того ж сам міст дуже вузький, та й дамба, в яку він переходить, така ж. Коли яка аварія там трапляється, то автомобілісти можуть по півдня простояти. І ні туди, і ні сюди. В цілому реконструкція займе кілька років».

Старий міст через Дніпро в районі Черкас проектували й будували як залізничний ще у 1961 році. І, зрозуміло, зазначають у Службі автомобільних доріг області, 46 років тому міст не був розрахований на таке автомобільне навантаження: щодоби по цій переправі проїжджають більше 11 тисяч одиниць автотранспорту. На таку кількість авто міст не розрахований, тому й інтенсивно руйнується.

Цей дніпровський міст — єдина переправа з правого берега Кременчуцького водосховища на лівий. Він з’єднує три лівобережні райони Черкащини — Золотоніський, Чорнобаївський, Драбівський — з обласним центром. Окрім того, саме цим мостом можна швидко дістатися і до столиці. Якщо міст закриють на реконструкцію, то об’їзд зроблять через Канів. Черкащани вже збудували об’їзну дорогу до Канева, де автомобілісти будуть перетинати Дніпро. У ці роботи вкладено 10 млн. грн. До кінця року буде здано і міст через річку Вільшанку в селі Мошни Черкаського району.

Але на початок реконструкції моста через Дніпро Черкащині необхідно 25—30 млн. грн. Таких грошей в регіоні немає. Тому область сподівається одержати ці кошти з Держбюджету. З відповідними листами обласна влада вже звернулася до Президента, уряду та Міністерства транспорту, сподіваючись на підтримку.