Сид­жу на кри­жи­ні, в ку­паль­ник уб­ра­ний...

21.01.2004
Сид­жу на кри­жи­ні, в ку­паль­ник уб­ра­ний...

      Рек­ла­ма — це, як ві­до­мо, ру­шій тор­гів­лі. Але в на­ші ча­си ві­де­о­ро­ли­ків, у яких роз­по­ві­да­єть­ся про пе­ре­ва­ги тих чи ін­ших то­ва­рів та пос­луг, роз­ве­ло­ся стіль­ки, що це пра­ви­ло до­реч­но де­що пе­реф­ра­зу­ва­ти: ру­ші­єм тор­гів­лі те­пер є ОРИ­ГІ­НАЛЬ­НА рек­ла­ма. І пі­ар-ме­нед­же­ри фран­цузь­ко­го бу­дин­ку ви­со­кої мо­ди, який так і на­зи­ва­єть­ся — French Fashion House, ду­же доб­ре цю іс­ти­ну зас­во­ї­ли. Для рек­лам­ної кам­па­нії сво­єї но­вої ко­лек­ції ку­паль­ни­ків фран­цу­зи за­лу­чи­ли 180 швей­цар­ців — 90 жі­нок і 90 чо­ло­ві­ків, — які про­тя­гом го­ди­ни муж­ньо мер­з­ну­ли на сні­гу, де­мон­с­т­ру­ю­чи ку­паль­ні кос­тю­ми фір­ми, си­дя­чи на... льо­до­вій бри­лі.

      Чо­му швей­цар­ців? А то­му, що фо­то- й ві­де­о­зйо­м­ки від­бу­ва­ли­ся у Швей­ца­рії, не­по­да­лік міс­та Ло­зан­на, а 30 ку­бо­мет­рів сні­гу та льо­ду бу­ли зу­мис­не для ці­єї ме­ти при­ве­зе­ні зі швей­цар­сь­ких Альп. За свої му­ки всі мо­де­лі (які, до ре­чі, не ма­ють жод­но­го по­діб­но­го дос­ві­ду — це зви­чай­ні меш­кан­ці нав­ко­лиш­ніх міс­те­чок) от­ри­ма­ли не тіль­ки не­по­га­ні гро­ші, а й ті ку­паль­ни­ки, в яких зні­ма­ли­ся. А ще, ма­буть, по бу­ке­ту всі­ля­ких хво­роб, ад­же си­ді­ти май­же го­ля­ка на кри­жи­ні — це вам не на пля­жі ва­ля­ти­ся. А чи не кра­ще бу­ло зап­ро­си­ти справ­ж­ніх «мор­жів»?