Британія — не для британців

10.07.2007
Британія — не для британців

Вирiшальну помилку Хемiльтон зробив на пiт-стопi.

      Хоч як хотілося гонщикам команди «Макларен» стати першими на домашньому автодромі в Сильверстоуні, але зірки у неділю стали іншим порядком. І зірки ці були з команди «Феррарі». Гран-Прі Великої Британії виграв перший пілот «Скудерії» Кімі Райкконен. До речі, це вже третій виграний фіном етап у цьому сезоні (раніше Кімі перемагав в Австралії й Франції). У загальному заліку він піднявся на третє місце.

      Але чи не більше, ніж тріумфатор, змусив говорити про себе «дублер» — Феліпе Масса. За підсумками кваліфікації він посів третю позицію на стартовій решітці, але заглох на прогрівочному колі. Відтак, за правилами, болід бразильця був переведений у самий хвіст пелетону — за межі двадцятки, але під час гонки Масса демонстрував кращі зразки гоночної майстерності й атакувального пілотажу, тож, з урахуванням швидкісних якостей «Феррарі», у підсумку Феліпе лише трохи не дотягнув до «призів» — фінішував на п'ятій заліковій позиції.

      «Це чудовий результат. Якщо ми (з Массою) зможемо виступати так і надалі, то випередимо всіх суперників, — сказав Райкконен після гонки. — Попереду ще половина сезону, і мої перспективи виглядають значно краще. До того ж наші боліди помітно поліпшилися». І справді, кращий час на колі в цій гонці показав саме фінський гонщик.

      Звісно, місцеві уболівальники, і не тільки вони, розраховували, що головний приз етапу підніме над головою британець. Однак Льюїс Хемілтон, хоча й стартував із першого місця, лідером був недовго. Він хоч і дуже обдарований гонщик, але у 22-річних, за визначенням, хоч колись мають траплятися збої, пов'язані з браком досвіду. Хемілтон припустився помилки на першому піт-стопі — занадто поспішив, намагаючись виїхати з боксів після дозаправки і зміни шин. Після цього вперед вийшов його партнер по команді, Фернандо Алонсо. Але і він «здав» провідну позицію швидкому Райкконену після наступного піт-стопу. Іспанець приїхав другим, а темношкірий британець — третім. Льюїс залишився незадоволений виступом на першому домашньому етапі, але при цьому він знову — вдев'яте поспіль (!) — потрапив на подіум, до того ж дебютант «королівських перегонів» і далі утримує перше місце в загальному заліку.

      Тепер гонщики готуються до німецького Гран-прі, що відбудеться менш як за два тижні. Інтриги в турнірних таблицях додалося, але не лише там. Набирає обертів скандал, пов'язаний зі шпигуванням представників команди «Макларен-Мерседес» за «кухнею» «Феррарі». Під час обшуку в будинку Майкла Куглана — головного конструктора нинішніх болідів Алонсо й Хемілтона — знайшли документацію, яка стосується конструкторських секретів італійської «стайні». Уже сьогодні «Феррарі» виступить У Верховному суді Лондона зі свідченнями в цій справі.

 

ТАБЛО

9-й етап чемпіонату світу. Гран-Прі Великої Британії. Сильверстоун, 308,355 км (60 кіл)

      Залікова вісімка: Райкконен («Феррарі») — 1:21.43,074; Алонсо («Макларен») — +2,459; Хемілтон («Макларен») — +39,373; Кубіца («БМВ-Заубер») — +53,319; Масса («Феррарі») — +54,063; Хайдфельд («БМВ-Заубер») — +56,336; Ковалайнен («Рено») — +1 коло; Фізікелла («Рено») — +1 коло.

      Загальний залік: Хемілтон — 70, Алонсо — 58, Райкконен — 52, Масса — 51, Хайдфельд — 33, Кубіца — 22, Фізікелла («Рено») — 17, Ковалайнен («Рено») — 14...

      Кубок конструкторів: «Макларен» — 128, «Феррарі» — 103, «БМВ-Заубер» — 56, «Рено» — 31, «Уїльямс» — 13, «Тойота» — 9, «Ред булл» — 6, «Супер-Агурі» — 4, «Хонда» — 1.