Оптимістичний погляд: закриваючи пробіли в календарі, «Шахтар» демонструє характер та дух переможців
Нинішній чемпіонат іще триває, а УАФ уже дивиться в майбутнє й складає календар на наступний сезон. >>
Після чотиритижневої паузи відновився чемпіонат із «королівських перегонів». Як і місяць тому в Бахрейні, «номером один» став бразилець Феліпе Масса. На автодромі Каталонії лідер «Феррарі» здобув другу перемогу на чотирьох стартових етапах, причому цього разу в його активі знову не тільки 10 залікових очок, а й «поул-позишн» і рекорд швидкості проходження одного кола.
«Це фантастика! Я не можу знайти слів, щоб описати мої почуття після цієї гонки, — каже Масса. — Дуель на першому віражі була дуже щільною. Я пішов на ризик, адже не хотів віддавати перше місце. Ми (з Фернандо Алонсо) торкнулися одне одного, і моя машина, на щастя, не постраждала, до того ж я зміг виграти час у переслідувачів».
Феліпе говорить про надійність його боліду La F2007 як визначальний чинник перемоги, однак не менше значення має і його майстерність та зрілість. Усе справді вирішилося вже на першому ж повороті після старту, коли лідер «Макларена» Алонсо спробував обійти Массу по зовнішній траєкторії, але натомість вилетів на гравій. Після цього іспанець тільки й зміг, що піднятися на одне місце і фінішувати третім. Крім іншого, чинний чемпіон світу, який дуже хотів виграти домашню гонку, на середині дистанції не вгадав із шинами, попросивши про жорсткішу гуму.
Зате його партнер по команді Льюїс Хемілтон їде вище за похвалу. Обганяти Массу йому ще зарано, але 22-річний темношкірий британець після чотирьох стартів сезону має вже четвертий подіум, чого раніше не вдавалося нікому з таких молодих пілотів. І саме Хемілтон, дебютант «Ф-1», після іспанського етапу захопив лідерство в загальному заліку. Крім того, така стабільність Льюїса — великий плюс для команди «Макларен», яка йде першою в Кубку конструкторів. Натомість у Барселоні не фінішувала друга машина «Феррарі» (Кімі Райкконен змушений був зупинитися вже на дев’ятому колі через проблеми з електронікою, а загалом тут не фінішувало вісім болідів). Тож «Скудерія» позаду «Срібних стріл» уже на 9 очок.
Наступний етап відбудеться 25—27 травня на тісних вулицях Монако.
Чемпіонат світу з автоперегонів «Формула-1». Четвертий етап. Гран-прі Іспанії. Барселона (307,104 км; 66 кіл)
Залікова вісімка: 1. Масса («Феррарі») — 1:31.36,230; 2. Хемілтон («Макларен») — +6,7; 3. Алонсо («Макларен») — +17,4; 4. Кубіца («БМВ-Заубер») — +31,6; 5. Култхард («Ред булл») — +58,3; 6. Росберг («Уїльямс») — +59,5; 7. Ковалайнен («Рено») — +62,1; 8. Сато («Супер Агурі») — +1 коло.
Становище в загальному заліку: Хемілтон — 30 очок, Алонсо — 28, Масса — 27, Райкконен («Феррарі») — 22, Хайдфельд («БМВ-Заубер») — 15, Кубіца, Фізікелла («Рено») — 8, Росберг — 5, Култхард, Труллі («Тойота») — 4...
Кубок конструкторів: «Макларен» — 58, «Феррарі» — 49, «БМВ-Заубер» — 23, «Рено» — 11, «Уїльямс», «Тойота» — 5, «Ред булл» — 4, «Супер Агурі» — 1.
Нинішній чемпіонат іще триває, а УАФ уже дивиться в майбутнє й складає календар на наступний сезон. >>
Після серії турнірів у США найсильніші українські тенісистки повернулись до Європи, аби готуватись до головного змагання ґрунтового сезону — Ролан Гарроса, що стартує менш ніж за місяць. >>
Тренери-іноземці вже давно не сприймаються в українському спорті як щось неординарне. >>
За 100 днів до старту паризької Олімпіади в Греції запалили олімпійський вогонь, і тепер він долає маршрут довжиною в 5 тисяч кілометрів, щоб 26 липня дістатися берегів річки Сена, де заплановано церемонію відкриття ХХХIII літніх Ігор. >>
Світовий рекорд з безперервної гри в шахи побив нігерієць Тунде Онакоя— партія тривала 60 годин. Він перевершив попередній рекорд на 4 години. >>
Український метальник молота Михайло Кохан із Запоріжжя здобув срібну медаль і став віцечемпіоном турніру «золотого рівня» у межах світового легкоатлетичного туру в Найробі (Кенія). >>