ПРИКОЛИ про дачу
Як же важко мовчати, коли тебе не питають. >>
Компанія «Пепсі-кола» знову змінила своє рекламне «обличчя». «Пепсі» завжди працювала тільки з найуспішнішими представниками шоу-бізнесу, тому потрапити на її рекламні плакати мріє не одна зірка. Свого часу газовані напої цієї компанії пропагували Майкл Джексон, Брітні Спірз, Роббі Уїльямз та колишня солістка групи «Дестініз чайлд» Бейонс Ноулз. Але їхні часи позаду — тепер «Пепсі» обирає Пінк.
Той факт, що ця «рожева» (тільки за псевдонімом) співачка удостоїлася такої честі, свідчить про справжню популярність Пінк серед молоді. На думку представників компанії, саме ця амерiканська зірка зможе привабити до їхнього продукту багато нових клієнтів серед тінейджерів. А це «Пепсі-колi» зараз дуже потрібно, адже основний конкурент — «Кока-кола» — вже оголосив про підготовку до активної популяризації свого напою серед меломанів. От тільки кого саме з відомих виконавців «Кока» обере для цієї мети, поки що невідомо. Одне ясно — це точно буде не Пінк.
Як же важко мовчати, коли тебе не питають. >>
Букінгемський палац практично ніколи не звертає увагу на чутки про членів королівської сім’ї. >>
Причина: звинувачення в сексуальних домаганнях по відношенню до двох членкинь знімальних команд. >>
На аукціоні, за рекордні £1,175 мільйона ($1,485 мільйона,), продали золотий годинник найбагатшого пасажира на борту «Титаніка» Джона Джейкоба Астора IV. >>
Відсьогодні в обіг введено пам’ятну монету "Чорнобиль. Відродження. Лелека чорний" – Нацбанк присвятив її до 38-ї річниці Чорнобильської катастрофи. >>
Дослідники у Всесвітній день пінгвінів показали, які види мешкають у районі української наукової станції «Академік Вернадський» в Антарктиді. >>