Нове покоління обирає... Пінк

27.12.2003
Нове покоління обирає... Пінк

      Компанія «Пепсі-кола» знову змінила своє рекламне «обличчя». «Пепсі» завжди працювала тільки з найуспішнішими представниками шоу-бізнесу, тому потрапити на її рекламні плакати мріє не одна зірка. Свого часу газовані напої цієї компанії пропагували Майкл Джексон, Брітні Спірз, Роббі Уїльямз та колишня солістка групи «Дестініз чайлд» Бейонс Ноулз. Але їхні часи позаду — тепер «Пепсі» обирає Пінк.

      Той факт, що ця «рожева» (тільки за псевдонімом) співачка удостоїлася такої честі, свідчить про справжню популярність Пінк серед молоді. На думку представників компанії, саме ця амерiканська зірка зможе привабити до їхнього продукту багато нових клієнтів серед тінейджерів. А це «Пепсі-колi» зараз дуже потрібно, адже основний конкурент — «Кока-кола» — вже оголосив про підготовку до активної популяризації свого напою серед меломанів. От тільки кого саме з відомих виконавців «Кока» обере для цієї мети, поки що невідомо. Одне ясно — це точно буде не Пінк.