Модель за склом

04.05.2007
Модель за склом

Що ж то за манекенниця, яка не склала компанію манекенам?

      Незважаючи на кокаїнові скандали й уже досить солідний як для моделі вік, популярність 33-річної Кейт Мосс лише зростає. І коли знаменита манекенниця вирішила за прикладом багатьох своїх колег по «зірковому цеху» випустити лінію одягу під власною маркою, серед модників виник неабиякий ажіотаж. Особливості крою від Мосс навряд чи когось і цікавили — головне, щоб на лейблах стояло її ім'я.

      Здавалося б, за таких умов колекція одягу , яку скандальна британка пошила для відомого в країні магазину «Топшоп», особливої реклами не потребує. Однак топ-модель, відробляючи отримані за контрактом із «Топшоп» 6 мільйонів доларів, активно рекламувала свій бренд, можна сказати, власним тілом.

      Магазин на лондонській Оксфорд-стріт відкрився о сьомій ранку 1 травня. З вітрини впала велика оксамитова завіса, і перед натовпом покупців, журналістів та просто любителів повитріщатися з'явилася Кейт. Вона стояла у вітрині бутіку разом із манекенами, вбраними в джинси та шорти її дизайну, одягнена в довгу червону сукню.

      Більше години супермодель провела у вітрині, покидаючи її лише на хвилину-дві, щоб перевдягнутися в інший одяг зі своєї колекції. А колекція тим часом розліталася з полиць швидше, ніж гарячі пиріжки. І врахуйте, що покупцям було дозволено купувати не більше п'яти речей, аби потім вони не збували ексклюзивний одяг на інтернет-аукціонах. До слова, ціни на вбрання від Мосс були більш ніж скромні: від 24 до 300 доларів.