Большому театру — великі меценати

Большому театру — великі меценати

На два гастрольні дні у Київ Большой театр привіз 120 чоловік, дві машини декорацій і один балет — «Лебедине озеро» у трактовці Юрія Григоровича зразка 2001 року. Проте прес-конференція, що передувала виступам, виявилася малочисельною. Нарікати тут слід на московський грип, який саме розійшовся в російській столиці й заразив частину балетної трупи. Через хворобу на прес-конференцію не з'явився Зігфрід (Андрій Уваров), стан здоров'я танцівника був не такий уже загрозливий, але керівництво вирішило поберегти його до виступу. Тому за творчий колектив довелося «віддуватися» Одетті-Одилії (Надії Грачовій), яка виявилася небагатослівною і ще спочатку лаконічно заявила, що актори говорять ногами, тож, мовляв, вибачайте, панове журналісти, «послухаєте» мене завтра-післязавтра. Хоча пізніше вдалося таки «розкрутити» балетну приму на інформацію стосовно її роботи. «Для образу Одетти я взяла дещо від себе, я її відчула відразу — вона така ніжна, вразлива. А от із Одилією було складніше. Щоб її зіграти, довелося накопичувати життєвий досвід», — розповіла балерина, якій цікаво, коли балетмейстер-постановник ліпить із неї щось нове.

Ідеальна класика

Ідеальна класика

Є ще в житті такі речі, заполіровані телекамерами і «письменниками» до лисин, але не побачити їх на власні очі — великий гріх. Вважається, що коли пропустиш, буде «мучительно больно». На вихідні до Києва приїхав Большой театр із найголовнішою своєю візиткою — «Лебединим озером». І хоча субота й неділя — це моя священна корова, посягання на яку карається стратою, і хоча в неділю по обіді тепла компанія друзів із пляшкою сухого «Мартіні» на рідній кухні не передбачала моєї втечі, і хоча на «чистку пір'я» для походу в Оперу не було належних півдня, моє культурне сумління підняло мене з м'якого куточка і шмякнуло перед входом до Національної опери.

Кармен iде в народ

Кармен iде в народ

Спокуслива та темпераментна циганка Кармен є однією з найпопулярніших героїнь оперної сцени, тому грошовиті продюсери вирішили, що вона здатна спокусити і вулицю, отож виклали 15 млн. доларів на реалізацію доволі незвичного проекту, повідомила агенція «Рейтер». Він полягає у тому, щоб здійснити постановку опери «Кармен» не на сцені, а на вулицях, площах та арені для бою биків «Маестранца» іспанського міста Севілья, де, за лібрето опери, відбуваються її події. Саме з цієї арени звучатиме славетна арія тореадора, саме тут буде розігруватися кульмінація опери Жоржа Бізе, коли закоханий солдат убиває у нападі ревнощів циганку, яка виявляє занадто велику симпатію до тореадора.

Всі статті рубрики