Пахуче втілення мрії

14.03.2007
Пахуче втілення мрії

Дженніфер Хадсон з «Оскаром».

      От як воно буває: співала собі дівчина на сцені, мала гарний голос, але не надто відповідну нинішньому шоу-бізнесу вроду. Була не занадто худою, тож зірок із неба не хапала. Аж на тобі: потрапила в кіно й умить злетіла на самісінький Олімп, отримавши такі омріяні кінозірками премії, як «Золотий глобус» і «Оскар». І хоча Дженніфер Хадсон (а йдеться саме про неї) й розкритикували за жахливе вбрання на церемонії вручення «Оскарів-2006», темношкірій співачці це байдуже. Адже головне — талант, а не яскрава обгортка. Тим паче, що брак смаку анітрохи не заважає Джен заробляти гроші. В тому числі й на рекламі знаменитих косметичних брендів.

      Отже, відтепер 25-річна зірка мюзиклу «Дівчата мрії» — офіційне «обличчя» нового аромату від Avon. Днями Дженніфер підписала контракт, згідно з яким представлятиме «ейвонівські» парфуми Imari Seduction.

      Щаслива актриса не стомлювалася розсипатися в компліментах своїм новим роботодавцям, запевняючи, що для неї це величезна честь — представляти такий знаменитий бренд, який сама вона дуже любить і активно використовує. Віце-президент компанії Лайза Сміт у свою чергу заявила, що їй також дуже приємно залучити до реклами Avon таку зірку. «Ми сподіваємося, що історія Дженніфер, у якій мрія втілилась у реальність, надихне не лише наших постійних покупців, а й багатьох інших», — пояснила вибір нового «обличчя» Сміт.

      А тим часом Джен «засвітилася» й у громадській діяльності — взяла участь у засіданні ООН, присвяченому Міжнародному жіночому дню.