Якщо космос не по кишені...

06.03.2007

      Найпоширеніший протиугінний засіб — сигналізація. Існують різні види сигналізації, залежно від типу датчиків. Найпростіші — вмонтовані у двері й капот контактні датчики, які спрацьовують від розмикання електричного кола.

      Популярністю користуються вібраційні датчики, які реагують на будь-які вібрації корпусу автомобіля. Проте у великому місті, яке «вібрує» саме по собі або під час грози, такі сигналізаційні системи часто зчиняють «хибну тривогу», й машини хором виспівують під вікнами противні рулади. Мікрохвильові датчики мають зону чутливості у вигляді півкулі, з датчиком посередині. Вони реагують на рух людини всередині цієї зони. Зазвичай, це невелика коробочка, яку встановлюють у центрі авто, на певній віддалі від металевих поверхонь. Зона чутливості ультразвукових датчиків теж охоплює цілий салон. У цій зоні вони реагують на переміщення будь-яких тіл та зміну розмірів простору, що охороняється (коли відчиняються вікна чи двері). Коли сигнал iз датчиків надходить до блоку керування, заводиться сирена й починають блимати габаритні вогні.

      Іммобілайзери — електронні протиугінні системи, які можуть блокувати стартер, електромеханічний бензонасос чи паливопровід, оснащений клапаном, апаратуру керування впорскування палива, комутатор і котушку запалювання. Осердя іммобілайзера — мікропроцесор, запакований у корпус із дуже міцного металу. За допомогою одноколірних немаркованих дротів цей пристрій приєднується до електросистем автомобіля. Іммобілайзери є контактні, які вимикаються з допомогою спеціального ключа, набором відповідного коду чи натисканням кнопки в потайному місці, та безконтактні, які вимикаються індивідуальним радіочастотним ключем-«міткою». Її вбудовують у ключ запалювання (так у майже всіх марках сучасних автомобілів), брелок або виготовляють у вигляді телефонної картки.

За матеріалами інтернет-сайту www.mastercar.info
  • Під прапором строгості

    Традиційний час щорі­чних прем’єр «залізних коней» в Україні — автосалон SIA, який щороку наприкінці весни проходить у Києві. До 2 червня в експоцентрі на Лівому березі триває вже 21–й за ліком автопоказ SIA. >>

  • Прощання з бензином

    Знаменитий, із «родоводом» і значною кількістю світових прем’єр найновіших авто, Женевський салон триватиме десять днів. Уже зараз зрозуміло, що він неодмінно здивує й навіть вразить шанувальників автомобілів. Адже це шоу фірм–виробників, інженерів, комп’ютерників, дизайнерів — єдине в Європі, яке відбувається щороку.

    Цього разу наголос салону — на екологічному транспорті, якому віддадуть спеціальний Зелений павільйон величезного виставкового центру Palexpo поруч із женевським аеропортом «Куантран». Три роки тому альтернативні й екологічні авто отримали спеціальний майданчик для показу своїх досягнень. Малі підприємства демонстрували машини недалекого майбутнього. Тепер тенденцію підхопили й провідні автовелетні світу. Вони покажуть новітні концепт–кари в царині екологічно чистих автомобілів. А всього 82–й автосалон пропонує відвідати дев’ять окремих секцій всесвітнього шоу нових машин. >>

  • Антикваріат класу люкс

    У вихідні в парку Пушкіна було паломництво автолюбителів і дітей — багатії з України, Росії і Білорусі виставили свої дорогі чоловічі іграшки — ретроавтомобілі. Подія надзвичайна ще й тому, що виставка Retro & Exotica MotorShow в Україні проводиться вперше. Ребристі довгі капоти старих «Кадилаків», хромована сталь бамперів, навіть на око інший вид металу — частина експонатів виставлена на вулиці, а найдорожчі екземпляри — старі і новісінькі — зібрані всередині експоцентру Acco International. Черга до каси за вхідними квитками була стабільно довгою, організатори очікували до 50 тисяч відвідувачів. >>

  • Мотодрайв-2007

    «Останні кілька років в Україні вiдбувається таке активне зростання моторинку, що це можна назвати вибухом, — розповів «УМ» Костянтин Тумаєв, директор фірми «Автоінтернешнл» (яка є офіційним представником «Судзукі» в Україні). — Якщо приріст вітчизняного авторинку на рік становить 40 відсотків, то моторинок збільшується на 80 відсотків на рік. Для порівняння — в Європі приріст моторинку становить 5—7 відсотків на рік. І цей вибух триватиме ще років десять». За словами Тумаєва, найактивнішими покупцями мототехніки є байкери Києва, Криму, Одеси, Харкова, Дніпропетровська. Активізувалися покупці з Закарпаття, Львівщини. Ціни на мототехніку, представлену на виставці, коливалися від тисячі доларів за скутер до 35 тисяч у. о. за туристичний мотоцикл «Хонда голд вінг».
    Мототехніка українського виробництва на виставці не була представлена, незважаючи на те, що багато вітчизняних байкерів їздять на перебраних, відремонтованих та часто тюнінгованих старих «дніпрах» (дніпропетровський мотоцикл «Днєпр-12») та «касіках» (київський «К-750»). Як розповів член київського байк-клубу «Сільвер булітс» (Срібні кулі) Blаck, столичні байкери ще років десять тому намагалися переконати керівництво Київського мотозаводу активніше братися за вдосконалення своїх моделей мотоциклів, проте люди, які очолювали колись перспективне виробництво, вирішили, що краще здати площі практично в центрі міста в оренду, і тим втратили шанс заявити про себе на сучасному моторинку. Blаck із сумом повідомив, що представники «Харлей Девідсон» та фірми «Вікторі» не зацікавилися «Київмото», бо технології настільки пішли вперед, що використати активи українського мотозаводу вже неможливо. >>

  • Автостраж

    Забезпечити свій автомобіль від викрадення непросто. Відбувається свого роду технологічна війна між викрадачами та спеціалізованими фірмами, які встановлюють протиугінні системи. Полем бою і головним трофеєм є автомобіль. У ДАІ запевняють: встановлення на автомобіль будь-якої протиугінної системи вже кардинально знижує небезпеку викрадення вашого авто, адже коло крадіїв, яким воно «по зубах», звужується до технічно добре оснащених спеціалістів. Та є система, яка має славу «непотоплюваної» — супутникова. Її перевага в тому, що коли авто і викрадуть, то далеко на ньому не заїдуть, і воно не пропаде непомітно в хащах велетенського міста. Чи справді все так оптимістично, намагалися з'ясувати на «круглому столі» «Супутникова система охорони автомобіля: панацея від крадіжок чи новітнє шахрайство?», організованому журналом «F+S: Технології безпеки та протипожежного захисту». >>

  • Їду... на автопілоті

    Наші діти та онуки не будуть перейматися проблемою складання іспиту на водійські права, оскільки приблизно 2030 року в продаж надійдуть авто, які не потребуватимуть водія. Американські науковці вже працюють над розробкою таких диво-машин. 3 листопада цього року у США відбудуться вже треті автомобільні гонки автомобілів-роботів. Цими машинами керують комп'ютери, яким дані про орієнтацію на трасі переказують лазерні датчики, камери кругового огляду, радари для визначення швидкості та прилади супутникової навігації. >>