Фантастичнi можливостi з реальним банком

18.12.2003
Фантастичнi можливостi з реальним банком

Голова правління ПриватБанку Олександр Дубiлет вручає ювілейному клієнту Віктору Пастушенку «Фотокартку» і сертифікат на 10-денний тур на двох на узбережжя Червоного моря. (Фото УНІАН.)

      ПриватБанк  став першим мультимільйонером карткового ринку в Україні. Частка банку на цьому ринку досягла 43 відсотків. Чи свідчить це про монополізацію ринку, на думку голови правління Олександра Дубiлета, говорити рано. Таке питання, зазначив він, можна буде  розглянути крізь призму антимонопольного законодавства через чотири-п'ять років, і то з багатьма застереженнями. Адже законодавство як таке не забороняє нарощувати власну частку капіталу на тому чи іншому ринку в обсязі понад 35 відсотків, а лише застерігає від зловживань цим становищем. Про зловживання ж ПриватБанку, пов'язані з використанням високих технологій, не йдеться. Хоча й справді, з початку року обсяг випущених  банком карт виріс у 1,8 раза, поки що з приводу  цієї ситуації є тільки схвальні відгуки. «Коли сьогодні пластиковими картками користуються понад триста тисяч пенсіонерів, сотні тисяч студентів, працівників промислових підприємств, — зазначає пан Дубілет, — це говорить про те, що наші технології зрозумілі, зручні й потрібні будь-якому клієнту, незалежно від рівня його доходів і місця проживання».

      Для ПриватБанку  цей напрям  діяльності є пріоритетним. Він розвивається згідно з комплексною програмою, яка включає в себе розширення мережі обслуговування карток. Бажання цілком законне, тим паче що ПриватБанк має 1200 банкоматів і понад 13 тисяч POS-терміналів  всією територією України. А наступний рік, на думку Олександра Дубілета, має стати роком боротьби за інтернет-клієнта. ПриватБанк, природно, сподівається залучити ще більше клієнтів завдяки низці унікальних карткових продуктів. Iдеться передусім про пластикові картки миттєвого випуску. Також ПриватБанк першим в Україні розпочав випуск карток Visa з вбудованим мікрочіпом. Найближчим  часом банк планує  запропонувати ще низку цікавих продуктів і послуг, які багато в чому змінюють традиційну ідеологію взаємостосунків банку і його клієнтів. Найреволюційнішою інновацією  банку сьогодні є впровадження системи передплати на послуги інтернет-банку «Приват24» у банкоматах, а також створення  інтерактивного сервісного центру в інтернеті. Про останнє  варто розповісти докладніше. Користування системою «Приват24» надає власнику картки практично необмежені можливості доступу до своїх коштів без відвідування банку, у будь-який час і у будь-якій точці світу. При цьому в разі необхідності клієнт може поспілкуватися з ПриватБанком через інтерактивний сервісний центр у режимі on-line.

      Днями глава ПриватБанку вручив клієнту з Вінниці Віктору Пастушенку ювілейну картку. Йдеться про унікальний продукт з «особистим» дизайном власника — «Фотокартку».  Крім того,  ювілейному клієнту було вручено пам'ятний подарунок — сертифікат на 10-денний тур на двох на узбережжя Червоного моря з проживанням у п'ятизірковому отелі «Інтерконтиненталь». Випуск чотиримільйонної пластикової картки ПриватБанку — значна подія не тільки  для самого банку, а й для всієї банківської спільноти України. Як зазначив голова Нацбанку Сергій Тигіпко,  безцінний досвід, який нароблено ПриватБанком упродовж останніх років, є надбанням усієї банківської системи, підгрунтям для впровадження національної системи безготівкових платежів населення. У свою чергу, президент Асоціації українських банків Олександр Сугоняко вважає, що діяльність ПриватБанку сприятиме зміцненню довіри населення до банківської системи, використовуючи при цьому найпередовіші технології і послуги, які ще два-три роки тому були фантастикою.