Домашній тріумф «Феррарі»

01.08.2006

      Міхаель Шумахер виграв домашнє Гран-прі Німеччини, одразу за ним фінішував його одноклубник Феліпе Масса. Це другий дубль «Феррарі» на трьох останніх етапах. Тепер любителі «королівських перегонів» обговорюють тему: «Рено» — ще лідер, але вже не фаворит». Справді, у «Феррарі» останнім часом немає жодних збоїв — ні з двигунами, ні з тактикою, ні з гумою. До речі, виробники «покришок» із «Бріджстоун» укотре втерли носа конкурентам з «Мішлен», а загалом в активі «Бріджстоуна» вже сота перемога на етапах «Формули-1». Італійська «Скудерія» теж відзначила свій ювілей — 70-ту перемогу на трасах чемпіонату світу.

      У словах шефа «Феррарі» Жана Тодта — вся суть подій на трасі у Хоккенхаймі: «Про такий результат можна було лише мріяти. Ідеальна робота машин, перевага гуми «Бріджстоун» над конкурентами і бездоганне пілотування у виконанні Міхаеля та Феліпе. Завтра ми спустимося з небес на землю і почнемо підготовку до наступних етапів. А сьогодні було приємно переконатися у нашій правоті — у «Феррарі» завжди знали, що копітка праця й агресивна стратегія дозволять нам відіграти відставання від «Рено».

      Фернандо Алонсо, якому таким чином зіпсували 25-річчя, не схильний кидатися в авантюри. Його завдання — утримати відрив і зберегти чемпіонський титул. Навіть підпустивши Шумі-старшого на відстань 11 очок, іспанець дотримується обраної стратегії — не ризикувати. Вже підраховано, що на шести останніх «Гран-прі» Алонсо «достатньо» виграти один етап, а на інших — фінішувати відразу за Шумахером. Але в цих планах є один недолік: «другий номер» «Феррарі» Масса навчився успішно відсікати конкурентів від місця «відразу за лідером». Не виключено, що в боротьбу двох «стаєнь» втрутиться і підзабутий Кімі Райкконен, який виграв у Німеччині кваліфікацію, а не став першим лише через нижчі швидкісні можливості болідів «Макларен».

 

ТАБЛО

Чемпіонат світу з автоперегонів «Формула-1».

Гран-прі Німеччини. Хоккенхайм. 306,458 км

      Залікова вісімка: М.Шумахер («Феррарі») — 1:27.51,693, Масса («Феррарі») — +0,720, Райкконен («Макларен») — +13,206, Баттон («Хонда») — +18,898, Алонсо («Рено») — +23,707, Фізікелла («Рено») — +24,814, Труллі («Тойота») — + 26,544, Кліен («Ред булл») — +48,131.

      Загальний залік: Алонсо — 100, М.Шумахер — 89, Масса — 50, Фізікелла — 49, Райкконен — 49, Монтойя («Макларен») — 26...

      Кубок конструкторів: «Рено» — 149, «Феррарі» — 139, «Макларен» — 77, «Хонда» —37, «Тойота» — 23, БМВ — 20, «Ред булл» — 12, «Уїльямс» — 10, «Торо россо» — 1.