Корпорація Сінді

06.06.2006
Корпорація Сінді

      Хтось, може, і поспішив списати 40-річну супермодель Сінді Кроуфорд на «пенсійний» берег. Але фактом є те, що вона залишається однією з найуспішніших і найвідоміших супермоделей, рівня якої з юного покоління довгоногих кралечок досягти ще не вдалося нікому. Адже свого часу за рік Кроуфорд заробляла по 7 мільйонів доларів, і нині її статки оцінюються в 35 «лимонів». Та й досі дають солідні прибутки її лінія одягу, що випускається під лейблом «Сінді Кроуфорд», лінія з догляду за шкірою обличчя, а ще «на ура» розходяться відеозаписи з комплексом вправ для покращення фігури у виконанні моделі. Словом, на безбідну «пенсію» собі та на життя двом своїм дітям супермодель заробила. А от сидіти склавши руки і насолоджуватися материнством Сінді не збирається. Тож днями модель оголосила про створення своєї глобальної корпорації, куди, окрім уже згаданих компаній, увійдуть власна модельна агенція і піар-компанія. На днях Сінді запропонувала мережі найбільших модельних агентств США IMG, що займаються пошуком моделей у галузі спорту і розваг, злиття і розробку спільної концепції розвитку.

      Можна не сумніватися, що можливі партнери Сінді радо погодяться на таку пропозицію. Адже супермоделі (яка, до речі, заради подіуму покинула вчитися на інженера-хіміка) навіть бізнес-навичок ніяких мати не потрібно. За неї, мов заліковка на студента, уже працюватиме її ім'я, і успіх справі буде гарантований. Бо всьому, за що б не бралася Сінді, гарантовано успіх. Приміром, звичайний рекламний ролик за участю Кроуфорд, в якому та рекламувала дієтичну «Пепсі-колу», був нещодавно удостоєний нагороди на церемонії вручень премій Advertising Awards у Нью-Йорку.