З німецькою точністю

11.05.2006

      «Чудові перегони, чудова стратегія й чудова робота нашої команди», — захлинався від щастя після фінішу «Гран-прі Європи» в Нюрбургрингу його переможець Міхаель Шумахер. На трасі в Німеччині Шумі, якого дехто поспішив списати з рахунків, виграв свій другий етап поточного чемпіонату поспіль.

      У «Рено», схоже, просто бракує досвіду лідерства. Лідер французької «стайні», минулорічний чемпіон Фернандо Алонсо змушений був визнати, що у «гросмейстерській» грі його команда знову помилилася з визначенням моменту для другого піт-стопу: «Я стартував із першої позиції, контролював перегони, вдало провів перше дозаправлення, а ось із другим ми дали маху, зробивши це на кілька кругів раніше за «Феррарі». Далі, якщо відверто, я перевів двигун у режим економії, щоб зберегти його для наступних перегонів у Барселоні». Додамо, що тактична помилка «Рено» сталася на 38-му колі, коли іспанець заїхав у бокси, а до того була «гра нервів» — лідер не міг відірватися від переслідувача, а той не міг вловити моменту для вдалого обгону.

      Уперше зійшов на подіум  другий пілот «Феррарі» Феліпе Масса, проте в загальному заліку відставання «Скудерії» від «Рено» все ще суттєве.

 

П'ятий етап чемпіонату світу. «Гран-прі Європи».

Нюрбургринг (Німеччина). 308,863 км

      Залікова вісімка: М.Шумахер («Феррарі») — 1:35.58,765; Алонсо («Рено») — відставання 3,751; Масса («Феррарі») — +4,447; Райкконен («Макларен») — +4,879; Баррікелло («Хонда») — + 1.12,586; Фізікелла («Рено») — +1.14,116; Росберг («Уїльямс») — + 1.14,565; Вільньов («Заубер») — +1.29,3645.

      Загальний залік: Алонсо — 44, М.Шумахер — 31, Райкконен — 23, Фізікелла — 18, Масса, Монтойя («Макларен») — по 15...

      Кубок конструкторів: «Рено» — 62,  «Феррарі» — 46, «Макларен» — 38, «Хонда» — 19...