«Дощовий» дебют «кралечки»

04.04.2006
«Дощовий» дебют «кралечки»

Джулія Робертс.

      Знаменита «кралечка» Джулія Робертс, яка останні два роки майже повністю присвятила себе сім'ї — чоловікові Денні Модеру та двом їхнім малюкам-близнятам — нарешті повернулася до публіки. Щоправда, не на широкий екран, а в театр: днями Джулія дебютувала в одному з бродвейських театрів. Перед 20 мільйонами доларів (стабільний гонорар Джулії в кіно, завдяки якому вона була найбільш оплачуваною актрисою у світі доти, доки недавно ще більшу «зарплатню» не запропонували Різ Уїзерспун) за фільм зірка надала перевагу всього-на-всього 35 тисячам — саме стільки місіс Модер тепер отримує за тиждень.

      Першою театральною постановкою Джулії стала п'єса Річарда Грінберга «Три дощовi дні», в якій розповідається про брата і сестру, що прагнуть дізнатися значення фрази «три дощовi дні» у щоденнику їхнього батька. Як відзначили критики, у першому акті, де Джулія грає дівчину Нен, актриса явно почувалася невпевнено, до того ж глядачі скаржилися, що погано її чують — усе-таки зірка звикла говорити на камеру, коли чутливі мікрофони уловлюють навіть тихе шепотіння, а для театральної сцени потрібна зовсім інша манера розмови. Однак у другому акті (вже в ролі матері Нен) Робертс дещо освоїлася, а після того, як випадково впустила пластиковий реквізитний помідор і невимушено засміялася, хоча це й не було передбачено сценарієм, атмосфера в залі одразу розрядилася й далі все пішло як по маслу.

      Сценічний дебют Джулії може стати вирішальним для її подальшої акторської кар'єри, вважає газета «Лос-Анджелес таймс». Одне з двох: або легендарна «кралечка» зможе завоювати ще й театральну публіку, підтвердивши свій талант і відкривши нові кар'єрні обрії, або... Або буде змушена остаточно перекваліфікуватися в домогосподарки.