Світоч у царстві «Торчина»

19.11.2003
Світоч у царстві «Торчина»

      У найбільшої української компанії «Волиньхолдинг», що спеціалізується на виробництві продуктів харчування, з'явився новий власник. Минулого тижня «розкручене» західноукраїнське підприємство викупила всесвітньо відома корпорація «Нестле», яка ще раніше придбала львівську кондитерську фабрику «Світоч». «Волиньхолдинг» українським споживачам більше відомий як виробник майонезів і соусів «Торчин продукт». «Мене вразило те, скільки українці їдять майонезу. В Європі ним приправляють лише салати, українці ж споживають майонез до шашлика, з супом і просто так — із хлібом», — пояснював журналістам свій український вибір Лео Венсел, директор компанії «Нестле Україна». Втім є у швейцарців і вагоміші аргументи для співпраці з волинянами. Дослідивши зростання попиту на майонезну продукцію, експерти встановили, що у Східній Європі її більше купують у холодну пору року, тоді  як на Заході вона популярніша влітку. Отже, Україну обрали як ідеальне місце для виробництва «заправок» у період західноєвропейського «міжсезоння».

      Скільки грошей виклав покупець за стовідсотковий пакет акцій, а разом із ним i розкручений на українському ринку бренд, обидві сторони тримають у суворій таємниці. Так само не розголошують партнери й суму інвестицій, які підуть на модернізацію заводу. «Нестле» вже отримала схвалення Антимонопольного комітету щодо цiєї угоди, втім повноправним босом «Волиньхолдинг» вона юридично стане лише з 1 грудня.

      Із цим придбанням компанія отримала в свої руки 40 відсотків ринку майонезів та гірчиці і 60 відсотків ринку кетчупів. Проте новому власникові теперішні позиції здаються малими, тож компанія обіцяє нарощувати обсяги виробництва. Втім випускати продукцію новий власник збирається тільки для українського споживача. Поки що. «Можливо, згодом ми й задумаємося серйозно про експорт до тієї ж Росії, але зараз роботи у нас вистачає й тут», — констатував Лео Венсел. При цьому він багатозначно пригадав, як його московські колеги показували «страшилки» з російської преси про те, що український майонез може припасти до смаку росіянам й укріпитися на тамтешніх ринках... «Коли я їх прочитав, то подував, а може, ми й справді свої потужності недооцінили?» — поки що лише жартує Лео.

  • І хліб, і до хліба

    Станом на 23 травня, за інформацією прес-служби Мінагрополітики, ярі зернові та зернобобові культури з кукурудзою при прогнозі 7,3 млн. га посіяли на площі 7 млн. га, суттєво перевершивши минулорічні показники. >>

  • Японський трактор у лізинг

    Як свідчить моніторинг ринку останніх років, найбільшою популярністю в українських аграріїв сьогодні користується техніка виробництва США. І рiч не тільки в тому, що засновника всесвітньо відомої компанії «Джон Дір» наші фермери сприймають як свого рідного інженера-емігранта Івана Козу. Американська техніка справді добре зарекомендувала себе в полях України. >>

  • Аграрна арифметика

    Міністерство аграрної політики і продовольства України сформулювало ключові напрями, за якими найближчим часом відбуватиметься реформування галузі. Комплексний стратегічний план, в основу якого їх і покладено, отримав назву «3+5». >>

  • Наша риба впіймала шхуну

    Апеляційний суд Одеси минулого тижня виніс остаточне рішення про конфіскацію на користь нашої держави турецької рибопромислової шхуни ZOR та близько п’ятнадцяти кілометрів сіток — знаряддя лову. Шхуна назавжди залишається в Україні. >>

  • Росіяни хочуть солі?..

    Росспоживнагляд дозволив українському державному підприємству «Артемсіль» відновити постачання солі до Росії. Очікується, що підприємство постачатиме до Росії 170 тисяч тонн солі щороку. Росспоживнагляд повідомив Федеральну митну службу про допуск продукції з 10 травня. >>